Creación y posicionamiento de la Barcelona postolímpica como marca ciudad 

    Morillo Palomo, Consolación (Date of defense: 2016-01-22)

    La present tesi és una investigació de caràcter analític-interpretatiu sobre la creació i el posicionament de la ciutat de Barcelona com a marca ciutat després d’haver celebrat amb gran èxit mediàtic les Olimpíades de 1992. ...

    La eficacia de las palancas comerciales y la promoción en el punto de venta 

    Solanilla Pascau, Antonio (Date of defense: 2016-01-13)

    La present tesis doctoral està centrada en el servei i l’efecte que les palanques comercials, amb visió estratègica, i les palanques promocionals, amb visió tàctica, tenen pels responsables de màrqueting i gestors de la ...

    Neuromarketing en la empresa española. Factores incentivadores y desincentivadores (2015-2023) 

    Navarro Muñoz, Pilar (Date of defense: 2023-12-18)

    Aquesta tesi doctoral pretén descobrir els factors incentivadors i desincentivadors de la utilització del neuromàrqueting, com a disciplina habitual de recerca de mercats a l'empresa espanyola en el període 2015-2023. La ...