La adaptación de los aspectos culturales en los manuales de e/le para la enseñanza del español en argelia. 

    Nadir, Rachid (Date of defense: 2014-12-16)

    La present tesi doctoral té per objectiu l'elaboració dels paràmetres que haurien de reunir els manuals d'espanyol com a llengua estrangera (E / LE) quan els seus destinataris són alumnes d'espanyol de fora de les fronteres ...

    Communicative translation in foreign-language teaching and learning 

    Ayvazyan, Nune (Date of defense: 2017-07-07)

    La traducció ha estat considerada com una eina comunicativa d'ensenyament i aprenentatge de llengües estrangeres des de finals dels anys seixanta, encara que es necessita més investigació empírica per provar la seva ...

    Efectos de la aplicación de estrategias no curriculares para la mejora de la comprensión lectora en segundas lenguas en alumnos de educación primaria. Un estudio de casos múltiple 

    Triana Figueras, Idoia (Date of defense: 2014-04-11)

    Un problema cada vez más recurrente en la educación primaria es la dificultad en la comprensión lectora que presentan los alumnos inmigrantes en la lengua oficial de su país de acogida; segunda o incluso tercera lengua ...

    EFL Textbooks and Teachers’ Potential for Promoting Intercultural Competence: A Mixed Methods Research in Palestinian State Schools 

    Faraj, Jehad (Date of defense: 2023-11-21)

    A mesura que el món esdevé cada cop més interconnectat i globalitzat, el sector de l'ensenyament d'idiomes s'enfronta a la necessitat de tornar a avaluar la competència en idiomes estrangers per incloure la Competència ...

    English as a Foreign Language through Whole Brain Teaching in Primary School 

    Lockhart Domeño, Edward Alvar (Date of defense: 2016-07-15)

    Aquesta tesi explora la utilització de la metodologia generalista denominada "Whole Brain Teaching" a l'àmbit de l'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a l'educació primària. La tesi mira de demostrar que les ...

    The Introduction of Rhythm Instruction in the English as a Foreign Language Classroom to Improve the Comprehensibility and Fluency of English for Specific Purposes Students 

    Quesada Vázquez, Leticia (Date of defense: 2019-10-11)

    Durant les últimes dècades, s’ha recuperat l’interès per l’ensenyament de la pronunciació per millorar la producció oral en segones llengües tot i que el seu propòsit ja no és entrenar parlants que sonin com nadius, sinó ...

    The Role of Translation in Foreign-Language Teaching 

    Artar, Pinar (Date of defense: 2017-09-26)

    La traducció, un mitjà bàsic de comunicació, ha estat desfavorida i fins i tot ignorada en l’ensenyament de les llengües estrangeres. Aquesta recerca explora fins a quin punt les persones que participen a l’ensenyament de ...

    The Acquisition of Implicit Knowledge by Chinese & Spanish EFL Learners: Experimental Studies on Grammatical Errors in Egnlish questions and Pedagogical Implications 

    He, Qiaoling (Date of defense: 2023-03-07)

    La tesi se centra en si els estudiants avançats d'ALE poden adquirir coneixement implícit, si les diferents primeres llengües (L1) dels estudiants d'ALE influeixen en l'adquisició de L2, i si la competència de producció ...