Community of Inquiry (COI) and Self-Directed Learning (SDL) in Online Environments: An Exploratory, Correlational and Critical Analysis of MOOCs. Introduction to Cybersecurity MOOC Case Study 

    Ferrer Mico, Maria Teresa (Date of defense: 2016-02-05)

    L’objectiu d’aquesta recerca multi-paradigmàtica és presentar un anàlisis exploratori, correlacional y crític dels MOOC (Massive Open Online Courses) entesos com a comunitats d’aprenentatge participatius i descobrir el rol ...

    Diseño y validación exploratoria de un modelo de evaluación de desarrollo comunitario a partir de la Teoría de Posicionamiento Social de Pierre Bourdieu 

    González Saavedra, César Francisco (Date of defense: 2023-12-13)

    L´objectiu d´aquesta investigació és pilotar un model d´avaluació del desenvolupament comunitari a partir de la Teoria de Posicionament Social de Pierre Bourdieu (2018). Aquesta proposta sosté que les condicions de benestar ...

    El psicopedagogo como mediador del proceso enseñanza-aprendizaje, una mirada desde los programas de Integración en Chile 

    Tello Muñoz, Nancy Verónica (Date of defense: 2017-09-18)

    El principal objectiu d'aquest treball ha sigut analitzar les metodologies d'aprenentatge intervingut i significatives implementades perpsicopedagogos a Xile, que segons aquests, han permès el millorament dels processos ...

    La integració de l'Art en Educació: el cas d'Art i Escola del Centre d'Arts Contemporànies de Vic (ACVIC) 

    Llevadot González, Margarida (Date of defense: 2017-07-06)

    L'objectiu principal de la tesi és analitzar i interpretar un projecte que permet posar en marxa un veritable procés creatiu d’hibridació entre l’àmbit educatiu i l’artístic. La recerca dedica la primera part, el marc ...

    PEDAGOGIA DEL TOPOGRAMA. Com repensar l'espai en la formació inicial dels mestres 

    Miret Ferrer, Maria Antonia (Date of defense: 2022-01-14)

    L'objectiu d'aquesta tesi rau en l'elaboració d'un nou concepte pedagògic: el topograma. A diferència del temps, l'espai no ha gaudit de la mateixa importància en educació. Mentre que el primer ha estat problematitzat i ...

    Processos creatius i educació. Estudi de la contribució del Projecte Artístic Interdisciplinari a la formació inicial de mestres de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna 

    Folch Dàvila, Maria Carme (Date of defense: 2022-07-12)

    L’objectiu principal d’aquesta tesi ha estat conèixer la contribució del Projecte Artístic Interdisciplinari a la formació inicial de mestres de la Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i l’Esport Blanquerna. ...