Survival methods for the analysis of customer lifetime duration in insurance

dc.contributor
Universitat de Barcelona. Departament d'Econometria, Estadística i Economia Espanyola
dc.contributor.author
Pérez Marín, Ana María
dc.date.accessioned
2011-04-12T13:33:11Z
dc.date.available
2010-11-09
dc.date.issued
2006-03-06
dc.date.submitted
2010-11-09
dc.identifier.isbn
9788469399039
dc.identifier.uri
http://www.tdx.cat/TDX-1109110-090630
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/10803/1476
dc.description.abstract
El tema central de esta tesis es la fidelización de clientes y la gestión del riesgo de negocio en entidades aseguradoras.<br/><br/>En la tesis se analiza el tiempo de permanencia del asegurado como cliente de la compañía de seguros a través de la utilización de un modelo propuesto para tal efecto y denominado "Naive Local Constant". Se analizan datos sobre la cancelación de pólizas proporcionadas por una aseguradora danesa y se extraen conclusiones sobre los factores asociados a una menor duración de la vida del asegurado dentro de la compañía y sobre la gestión del riesgo de negocio en la misma.
spa
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
eng
dc.publisher
Universitat de Barcelona
dc.rights.license
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
dc.source
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subject
Gestió del risc
dc.subject
Fidelització - Marquèting
dc.subject
Assegurances
dc.subject.other
Ciències Jurídiques, Econòmiques i Socials
dc.title
Survival methods for the analysis of customer lifetime duration in insurance
dc.type
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.type
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.subject.udc
36
cat
dc.contributor.authoremail
amperez@ub.edu
dc.contributor.director
Guillén, Montserrat
dc.contributor.codirector
Perch Nielsen, Jens
dc.rights.accessLevel
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.identifier.dl
B.8763-2011


Documents

01.AMPM_1de1.pdf

8.654Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)