Mostrando ítems 1-8 de 8
Fedele, Maddalena (Fecha de defensa: 2011-07-08)
L’actual era digital ofereix nous escenaris de consum mediàtic i nous punts de trobada entre els productes audiovisuals i les seves audiències, ja que tant els uns com les altres estan influïts per ...
Cock Peláez., Alejandro (Fecha de defensa: 2012-03-27)
En esta investigación doctoral analizo los principales cambios en las retóricas del cine de no ficción en la era de la post verdad, como una forma de intentar cartografiar las borrosas fronteras discursivas ...
Andreu Domingo, David (Fecha de defensa: 2011-12-16)
Aquest treball estudia l’ecosistema de la publicity a Catalunya. S’inicia amb un estudi de la publicity i les eines per a mesurar-ne la difusió, complementat amb un estudi exploratori que evidencia que ...
Fernàndez i Aragonès, Aina (Fecha de defensa: 2014-06-04)
Pendents
Navalles Villar, Pere (Fecha de defensa: 2012-03-06)
Pendent
Aymerich Franch, Laura (Fecha de defensa: 2010-06-17)
La tesi doctoral titulada "Efecte de la complexitat de l'aplicació i del tipus d'incentiu sobre la motivació en publicitat interactiva per a televisió" explora les motivacions del consumidor vers la ...
Godoy López, Anna (Fecha de defensa: 2016-12-23)
La veu és una eina bàsica de treball per als mestres. La transmissió de coneixements a partir de la comunicació oral és una pràctica fonamental a les aules, i és necessari que els docents tinguin les ...
Cabeza Gutés, Elisabet (Fecha de defensa: 2015-12-18)
Indis, cowboys i mestresses de casa. Construcció i deconstrucció d'arquetips del somni americà al western i melodrama de Hollywood dels anys 50 és una tesi doctoral que torna sobre els clàssics del ...