Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual: Recent submissions
Now showing items 21-26 of 26
Les propietats del concepte de qualitat en la informació radiofònica
Tamborero Viadiu, Vicenç (Date of defense: 2014-09-10)
La tesi que es presenta es centra en la descripció de la presència i importància de les propietats que configuren el concepte de qualitat en la informació radiofònica. Es posa de manifest que la qualitat és susceptible ...
Contextualizacion y conceptualización de la planificación estratégica de la comunicación de marca aplicada al internal branding: propuesta de un modelo teorico
Guardia, Carlos de la (Date of defense: 2014-12-11)
Propósito de esta investigación: Saber cómo se está aplicando la planificación estratégica de la comunicación de marca a los empleados en los programas de internal branding y proponer un modelo teórico y una herramienta ...
La personalidad de marca de las organizaciones no lucrativas: medición y análisis de la personalidad de marca de las ONL internacionales en el Perú
Delgado Collao, Cathia Lesli (Date of defense: 2014-12-04)
A partir de una exhaustiva revisión bibliográfica se identificaron los trabajos más relevantes que abordan el estudio y la medición de la personalidad de marca de las organizaciones no lucrativas (ONL). Tomando como referente ...
Percepció i gestió de la creativitat en les empreses consultores de comunicació i relacions públiques
Estanyol i Casals, Elisenda (Date of defense: 2014-06-04)
Aquesta tesi investiga com es percep i com es gestiona la creativitat dins les empreses consultores de comunicació i relacions públiques per mitjà d’un estudi basat en la Grounded Theory. Per a la seva elaboració, s’han ...
La concepció de la identitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging
Colet Ruz, Jordi (Date of defense: 2013-02-08)
La necessitat bàsica de contenir, conservar, emmagatzemar, transportar i –molt especialment– comercialitzar els productes és un fet circumstancial que ha transformat l’envàs en un autèntic artefacte de comunicació publicitària. ...
Diseño y comunicación de la pluralidad sociocultural en las sintonías musicales de los teleinformativos
Muraca, Eduardo (Date of defense: 2013-11-20)
Partint d’una conceptualització de les sintonies musicals dels telenotícies com agent que contribueix a la construcció mediàtica de la pluralitat sociocultural, aquesta tesi doctoral estudia els discursos sonors de ...