2024-03-28T23:14:51Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/4049202017-12-19T06:45:11Zcom_10803_284col_10803_306
El perfil axiológico del comunicador desde el contexto profesional y formativo
Céspedes del Fierro, Selene
selene.cf@gmail.com
false
Torrelles Nadal, Cristina
Carrera, Xavier
false
Perfil axiològic
Comunicador
Formació universitària
Exercici profesional
Perfil axiológico
Formación universitaria
Ejercicio profesional
Axiological profile
Communicator
University education
Professional practice
Esta investigación presenta una aproximación al Perfil Axiológico del Comunicador durante su formación universitaria y su práctica profesional, y adicionalmente nos brinda elementos a considerar para la formación del comunicador y el desarrollo de su perfil en términos éticos y morales. Para ello se construyen instrumentos de medición, sometiéndolos a validación por jueces expertos, lo que contribuyó a la confiabilidad de los datos recogidos para ser tratados cualitativa y cuantitativamente. Los resultados muestran una red de principios y valores articulados y que conforman la estructura axiológica del comunicador, otorgándoles un sello axiológico partiacular, a manera branding.
Aquesta recerca presenta una aproximació al Perfil Axiològic del Comunicador durant la seva formació universitària i la seva pràctica professional, i també aporta elements a considerar per a la formació axiològica del comunicador i el desenvolupament del seu perfil en termes ètics i morals. Per això es van constituir instruments de mesura, sotmetent-los a validació per jutges experts, el que va contribuir a la fiabilitat de les dades recollides per a ser tractades qualitativa i quantitativament. Els resultats mostren una xarxa de principis i valors articulats i que conformen l'estructura axiològica del comunicador, atorgant-los-hi un segell axiològic particular, a mode de branding.
This research presents an approach to the Axiological Profile of the Communicator during university education and professional practice, and additionally provides us with elements to be considered for the communicator’s axiological formation and ethical and moral profile development. For this purpose, measuring instruments were built and validated by expert judges, which contributed to the reliability of the data collected to be treated qualitatively and quantitatively. The results show a network of principles and values articulated and that conform the axiological structure of the communicator, granting them a particular axiological stramp, in a branding way.
2017-07-27T11:53:04Z
2017-12-19T06:45:11Z
2017-06-22
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
http://hdl.handle.net/10803/404920
spa
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Universitat de Lleida
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)