2024-03-29T13:32:22Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/2761982017-09-13T07:54:55Zcom_10803_337col_10803_83341
Predicting International Critical Success Factors in e-learning: A comparison of four universities from China, Mexico, Spain and USA
Cortés Ordóñez, Armando
acorteso@uoc.edu
true
Barberà Gregori, Elena
true
e-learning
factors crítics d'èxit
factores criticos de éxito
critical success factors
satisfacció de l'estudiant
stisfacción del estudiante
learner satisfaction
adquisició de coneixements
adquisición de conocimientos
knowledge acquisition
Aquest estudi identifica els factors que contribueixen a l'èxit en l'aprenentatge en línia en l'educació superior. L'estudi es va realitzar des de la perspectiva dels estudiants i dels professors. Es va utilitzar un model sistèmic i socio-constructivista que té en compte tot el procés d'educació en línia: les entrades, el processos i els resultats de l'aprenentatge. Aquest model utilitza cinc factors pertanyents a l'alumne que inclouen el que els alumnes aporten a l'experiència de aprenentatge en línia (autoeficàcia general, l'autoeficàcia en línia, la motivació, el coneixement previ i les expectatives de l'estudiant).
Este estudio identifica los factores que contribuyen al éxito en el aprendizaje en línea en la educación superior. El estudio se realizó desde la perspectiva de los estudiantes y de los profesores. Se utilizó un modelo sistémico y socio-constructivista que toma en cuenta todo el proceso de educación online: los insumos, el procesos y los resultados del aprendizaje. Este modelo utiliza cinco factores pertenecientes al alumno que incluyen lo que los alumnos aportan a la experiencia de aprendizaje en línea (auto eficacia general, la auto-eficacia en línea, la motivación, el conocimiento previo y las expectativas del estudiante).
This study identifies factors that contribute to success in online learning in higher education from learners’ and teachers’ perspectives. A systemic and socio-constructivist based model of inputs-process-outputs of learning was used with five learner factors that include what learners bring to the online learning experience (general self-efficacy, online self-efficacy, motivation, prior knowledge and course expectation).
2014-08-01T08:17:29Z
2014-08-01T08:17:29Z
2014-07-24
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
http://hdl.handle.net/10803/276198
B 19346-2014
eng
L'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Universitat Oberta de Catalunya
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)