2024-03-29T00:46:48Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/964272017-08-30T15:42:37Zcom_10803_120col_10803_134
Sobre la capacitat de reconeixement i identificació d’una marca comercial, per mitjà de l’olfacte. Memòria olfactiva. Top ten de marques per la seva capacitat de recordacció olfactiva.
Navalles Villar, Pere
Soler Pujals, Pere
Marqueting
Olfacte
Publicitat
Pendent
2012-12-11T14:03:05Z
2012-12-11T14:03:05Z
2012-12-11T14:03:05Z
2012-03-06
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
9788449030505
http://hdl.handle.net/10803/96427
B-34065-2012
cat
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
Universitat Autònoma de Barcelona
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)