2024-03-28T17:34:51Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/47752017-09-02T05:06:32Zcom_10803_120col_10803_144
Ensenyament de l'ús diferencial d'estratègies d'aprenentatge: anàlisi de la incidència dels mapes conceptuals en l'aprenentatge d'estudiants universitaris
Pérez Cabaní, Maria Lluïsa
Monereo i Font, Carles, 1957-
Estudis universitaris
Mapes conceptuals
Estratègies d'aprenentatge
2009-07-01
2009-07-01
2009-07-01
1993-07-02
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
9788469202982
http://www.tdx.cat/TDX-0701109-153117
http://hdl.handle.net/10803/4775
B-25536-2009
cat
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
Universitat Autònoma de Barcelona
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)