2024-03-28T20:04:57Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/89032017-09-13T14:10:21Zcom_10803_311col_10803_332
Estratégias de Evaluación que utilizan los docentes de la carrera de Educación Básica Integral de la Universidad de los Andes-Táchira.
Blanco Gutiérrez, Óscar Enrique
Jiménez Jiménez, Bonifacio
Jiménez Jiménez, Bonifacio
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia
estrategias de evaluación
evaluación de los aprendizajes
evaluación formativa
00
371
La presente busca conocer las diversas concepciones de evaluación de los aprendizajes que predominan en las prácticas educacionales que llevan a cabo los docentes de la Carrera de Educación Básica Integral de la Universidad de los Andes- Táchira.<br/><br/>Su Contenido queda organizado en dos partes. La primera parte presenta un marco referencial (Bases teóricas, conceptuales y legales de la evaluación; formación profesional e innovaciones educativas).<br/>La Segunda parte, comprende la parte metodológica (bases de sustentación y análisis cuantitativo y cualitativo de los datos).
This research pretends to know the different perceptions about learning assessment which prevail in the educational activities perfomed by the professors in the Career of Education, "Basica Integral" at the University of Los Andes-Táchira.<br/><br/>Its content is outlined into two parts: The first one shows a referential framework (theory, conceptual and legal approaches of assessment, professional training and educational changes).<br/>The second one refers to the methodological aspect (support approaches and quantitative-qualitative data analysis).
2011-04-12T18:11:12Z
2003-11-20
2003-06-13
2003-10-30
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
8468841587
http://www.tdx.cat/TDX-1030103-142411
http://hdl.handle.net/10803/8903
T1544-2003
spa
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
application/pdf
image/tiff
image/tiff
Universitat Rovira i Virgili
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)