2024-03-29T14:58:54Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/83042017-09-12T18:25:39Zcom_10803_284col_10803_306
nam a 5i 4500
coneixement social
psicologia del desenvolupament
comprensió en els infants
psicologia educativa
Evolució en la comprensió infantil de l'escola com a construcció espontània i com a construcció escolar
[Lleida] :
Universitat de Lleida,
2011
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/8304
cr |||||||||||
AAMMDDs2011 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
9788469275771
Vendrell Serés, Mª Concepció,
autor
Tesi
Doctorat
Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
1999
Universitat de Lleida. Departament de Pedagogia i Psicologia
Tesis i dissertacions electròniques
Sanuy Burgués, Jaume,
supervisor acadèmic
TDX
l
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier