2024-03-29T10:57:25Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/79772022-12-13T11:50:49Zcom_10803_253col_10803_281
nam a 5i 4500
Special education
Educación especial
Educació especial
Pedagogy
Pedagogía
Pedagogia
Adulthood
Edad adulta
Edat adulta
Motor abilities
Habilidades motrices
Habilitats motrius
Perceptive abilities
Habilidades perceptivas
Habilitats perceptives
Mentally handicapped
Discapacitados mentales
Discapacitats mentals
La transició a l'edat adulta i vida activa de les persones amb disminució psíquica. Criteris orientadors de la intervenció educativa
[Girona] :
Universitat de Girona,
2011
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/7977
cr |||||||||||
AAMMDDs2011 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
9788469140840
Pallisera, Maria,
autor
Tesi
Doctorat
Universitat de Girona. Departament de Pedagogia
1994
Universitat de Girona. Departament de Pedagogia
Tesis i dissertacions electròniques
Vidal Xifré, Maria Carme,
supervisor acadèmic
TDX
La tesi s'estructura en dos grans apartats: per un costat, el Marc Teòric en el que realitzem els estudis que ens permeten delimitar la problemàtica de les persones amb disminució psíquica i fonamentar teòricament els criteris orientadors d'estratègies dirigides a potenciar la seva transició a l'edat adulta i vida activa. <br/>A partir de l'anàlisi realitzada al Marc Teòric de la tesi s'elabora una proposta d'intervenció consistent en el disseny d'un programa destinat a potenciar les habilitats perceptivo-motrius.
g
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier