2024-03-28T21:16:48Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/78172017-09-24T16:45:19Zcom_10803_253col_10803_269
nam a 5i 4500
Postmodernidad
Postmodernitat
Filosofia de l'educació
Postmodernity
Biotechnology
Breeding
Crianza
Biotecnologia
Education philosophy
Criança
Biopolitics
Sociología de la educación
Biopolítica
Filosofia de la educación
Sociologia de l'educació
Educational sociology
La societat educada. Gènesi de la intervenció sobre l'ésser humà
[Girona] :
Universitat de Girona,
2011
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/7817
cr |||||||||||
AAMMDDs2011 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
8468966517
Canimas Brugué, Joan,
autor
Tesi
Doctorat
Universitat de Girona. Departament de Filologia i Filosofia
2005
Universitat de Girona. Departament de Filologia i Filosofia
Tesis i dissertacions electròniques
Pozo, Joan Manuel del,
supervisor acadèmic
TDX
La tesi consta de tres grans capítols i unes prospeccions finals. El primer capítol esbrina el moment fundacional de la possibilitat de pensar que podem intervenir sobre l'ésser de l'home. El segon indaga les causes i conseqüències del fet que aquesta possibilitat es materialitzi en un programa polític. El tercer capítol reflexiona sobre les repercussions de la crisi de la modernitat sobre el fet educatiu. I les prospeccions finals reflexionen sobre els perills i les possibilitats que la biotecnologia substitueixi l'educació.
g
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier