2024-03-28T20:36:31Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/781232017-09-13T14:02:17Zcom_10803_365col_10803_366
nam a 5i 4500
Natació
Educació primària
Estratègies d'ensenyament
Aprenentatge
SRP: Noves estratègies d'ensenyament per a implicar els alumnes d'educació primària en el procés d'aprenentatge de la natació
[Vic] :
Universitat de Vic,
2012
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/78123
cr |||||||||||
AAMMDDs2012 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
Ramírez, Eduard ,
(Ramírez Banzo)
autor
1 recurs en línia (420 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat de Vic. Departament de Pedagogia
2012
Universitat de Vic. Departament de Pedagogia
Tesis i dissertacions electròniques
Simó, Núria,
supervisor acadèmic
TDX
L’ interès de la recerca, emmarcada en el context de la pràctica reflexiva, parteix de la voluntat de canvi de la pròpia pràctica i deriva cap al disseny, aplicació i validació d’una proposta d’intervenció (SRP) que el fa possible, essent el focus d’interès, la implicació dels infants d’Educació primària en el procés d’aprenentatge de la natació en horari escolar. La recerca planteja la possibilitat de transformar la piscina en un context educatiu on es posin en marxa estratègies d’ensenyament i aprenentatge per implicar cognitivament els alumnes d’una banda, i oferir estratègies de formació als tècnics de natació per a la millora professional de la seva pròpia pràctica de l’altre.
A la primera part de la tesi, es fa un recorregut teòric a través de les diferents perspectives que fonamenten aquelles estratègies d’ensenyament basades en la implicació de l’alumnat en el procés d’aprenentatge; Ja a la segona part, i en base a la utilització de metodologies qualitatives i quantitatives, es valida la proposta d’intervenció que nou tècnics hauran aplicat en les seves pràctiques.
v
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier