2024-03-29T07:44:12Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/6716512021-05-13T14:11:06Zcom_10803_337col_10803_338
nam a 5i 4500
màrqueting
marketing
marketing
en línea
en línia
online
Internet
Internet
Internet
advergames
advergames
advergames
nens
niños
children
Playing with food: the impact of marketing via online games on children's behaviour
[Barcelona] :
Universitat Oberta de Catalunya,
2021
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/671651
cr |||||||||||
AAMMDDs2021 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c
Theben, Alexandra Dominique Danielle,
autor
1 recurs en línia (255 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institut (IN3)
2021
Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institut (IN3)
Tesis i dissertacions electròniques
Lupiáñez Villanueva, Francisco,
supervisor acadèmic
Folkvord, Frans,
supervisor acadèmic
TDX
El màrqueting en jocs i advergames en línia ha estat objecte de crítiques i preocupacions. Els objectius d'aquest estudi eren tres: analitzar quin és l'estat de coneixement actual sobre els impactes del màrqueting en línia d'aliments en nens i nenes; analitzar les característiques de les tècniques de màrqueting en línia adreçades a nens i nenes en els jocs i advergames en línia més populars; i comprovar l'efecte d'un advergame que fomenta la fruita sobre el consum de fruites posterior de nens i nenes. Juntament amb aquests objectius, l'estudi també tenia com a objectiu suplir els buits de recerca actuals relacionats amb la comercialització de productes alimentaris saludables mitjançant tècniques de màrqueting en línia actualment desplegades. Els resultats no van donar cap prova que els nens que juguessin un advergame amb promoció de fruites consumissin més fruita en comparació amb aquells que jugaven un advergame amb articles no alimentaris o que estaven en estat de control. Malgrat el fet que estudis anteriors han demostrat que els anuncis que promouen els productes alimentaris augmentaven la ingesta de productes alimentaris, no es pot trobar el mateix efecte en els anuncis de promoció de fruites. Es detallen les conseqüències sobre la comercialització en línia de productes alimentaris saludables sobre les recomanacions publicitàries per a futures investigacions.
o
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier