2024-03-28T22:03:09Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/6703022020-12-31T12:11:56Zcom_10803_337col_10803_83341
nam a 5i 4500
ecologies d'aprenentatge al llarg de la vida
ecologías de aprendizaje a lo largo de la vida
lifelong learning ecologies
experiències d'aprenentatge dels estudiants
experiencias de aprendizaje de los estudiantes
students experiences of learning
continuo de aprendizaje formal e informal
continu d'aprenentatge formal i informal
continuum of formal and informal learning
The contribution of lifelong learning ecologies in online higher education: graduate student learning across contexts
[Barcelona] :
Universitat Oberta de Catalunya,
2020
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/670302
cr |||||||||||
AAMMDDs2020 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c
Peters, Mitchell Joseph,
autor
1 recurs en línia (356 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center
2020
Universitat Oberta de Catalunya. eLearn Center
Tesis i dissertacions electròniques
Guitert Catasús, Montse,
supervisor acadèmic
Romero Carbonell, Marc,
supervisor acadèmic
TDX
Les institucions d'ensenyament superior s'han hagut d'adaptar cada vegada més a la digitalització de l'educació, així com a una àmplia demografia d'estudiants que es tornen a incorporar a la formació acadèmica en diferents etapes de la seva carrera. Aquests estudiants, que aprenen al llarg de la vida, sovint han de combinar els estudis amb responsabilitats professionals paral·leles. El propòsit d'aquest estudi interpretatiu és comprendre les experiències dels estudiants en diferents contextos -des d'una perspectiva d'ecologies d'aprenentatge (learning ecologies, LE)- en el context de l'ensenyament superior en línia. L'estudi de cas múltiple de mètodes mixtos principalment qualitatius es va desenvolupar en tres programes de postgrau totalment en línia. Els resultats obtinguts mitjançant l'ús d'un marc analític de LE han demostrat l'efectivitat del constructe a l'hora d'analitzar la complexitat de l'aprenentatge en diferents contextos. Els resultats destaquen la centralitat de l'activitat de l'alumne com un component clau que impulsa les LE d'un individu en combinació amb el suport dels companys i els recursos d'aprenentatge digital en sistemes oberts, dinàmics i fluids que abasten múltiples contextos.
o
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier