2024-03-28T12:26:37Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/6508992023-10-02T15:48:21Zcom_10803_339col_10803_471517
nam a 5i 4500
CLIL
AICLE
ECTP
Higher Education
Educació superior
Formació inicial
Teacher education
Práctica docent
Pràctica efectiva CLIL
EMI
Identifying Effective CLIL Teaching Practice in Higher Education: A Case Study of Integrated Practices in Pre-Service Teacher Education
[Barcelona] :
Universitat Ramon Llull,
2018
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/650899
cr |||||||||||
AAMMDDs2018 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c
Flores Muxí, Maria del Carmen,
autor
1 recurs en línia (417 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna
2018
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna
Tesis i dissertacions electròniques
González Davies, María,
supervisor acadèmic
Corcoll López, Cristina,
supervisor acadèmic
TDX
Aquesta tesi estudia els processos d'ensenyament i aprenentatge que tenen lloc en dues assignatures CLIL impartides a la Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, Universitat Ramon Llull. L'estudi té com a objectiu identificar la Pràctica docent AICLE / CLIL efectiva (ECTP) en la formació inicial dels futurs mestres i avaluar com l'ensenyament a través de l'AICLE / CLIL pot afectar l'adquisició de contingut, del llenguatge específic de l'assignatura i del coneixement ECTP.
Seguint un enfocament integrador, s'ha cercat evidència utilitzant mètodes quantitatius i qualitatius, amb dades recopilades sobre producte (rendiment), procés (pràctica docent) i participants (estudiants i docents).
Mitjançant la revisió i anàlisi de la literatura, s'ha especificat el concepte de ECTP i s'ha dissenyat i utilitzat una eina d'observació per explorar ECTP. Les percepcions dels estudiants i els professors han revelat estratègies i pràctiques d'ensenyament que s'han identificat en aquesta tesi com ECTP.
Les dades podrien confirmar que l'ensenyament AICLE / CLIL afecta positivament l'adquisició dels continguts i del llenguatge específic de l'assignatura. No obstant això, les dades també han descobert alguns resultats contradictoris.
u71
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier