2024-03-28T22:42:14Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/590372017-09-14T17:29:41Zcom_10803_381col_10803_116182
nam a 5i 4500
Treball col·laboratiu, aprenentatge col·laboratiu, constructivisme, entorn virtual, aprenentatge situat, andamiatge, anàlisi de contingut, Trabajo Colaborativo, Aprendizaje Colaborativo, Constructivismo, Entorno Virtual, Aprendizaje Situado, Andamiaje, Análisis de Contenido, Collaborative work, Collaborative learning, Constructivism, Virtual Environment, Situated Learning, Scaffolding, Content Analysis
Trabajo colaborativo en la web: entorno virtual de autogestión para docentes
:
Universitat de les Illes Balears,
2012
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/59037
cr |||||||||||
AAMMDDs2012 sp ||||fsm||||0|| 0 spa|c
Guiza Ezkauriatza, Milagros,
autor
1 recurs en línia (383 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació
2012
Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació
Tesis i dissertacions electròniques
Salinas Ibáñez, Jesús,
supervisor acadèmic
TDX
El treball de recerca presentat és l'anàlisi, disseny, desenvolupament, implementació i valoració d'un Entorn Virtual d'Autogestió per Docents (evadeix). Realitzat aplicant la metodologia de recerca i desenvolupament amb un enfocament qualitatiu / quantitatiu en dos estudis. El primer estudi correspon a l'anàlisi de la problemàtica. Per això s'apliquen entrevistes obertes a 24 professors participants, seleccionats mitjançant una mostra estratificada. El resultat de l'anàlisi les entrevistes demostra que els professors de més antiguitat són els que més apliquen el treball col.laboratiu,. En el segon estudi: es dissenya, desenvolupa, implementa i valora EVAD, on els professors d'una nova mostra estratificada realitzen treballs durant 6 setmanes, utilitzant Google Docs, Blackboard i Wiki. Es realitza una anàlisi cualitativoa / quantitatiu als fòrums: Blackboard, aplicant els mecanismes inter psicològics de (Casanova, 2007) per detectar si es va donar el treball col.laboratiu entre ells. Resultat: EVAD si pot fomentar la comprensió i aplicació del treball col.laboratiu
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier