2024-03-28T22:32:49Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/5258142018-05-07T10:14:34Zcom_10803_311col_10803_313
nam a 5i 4500
Comunicació turística
Plataformes online
Marca de destinació
Comunicación turística
Plataformas online
Marca de destino
Tourist communication
Online plateforms
Destination brand
Sitios web y social media en la comunicación de los destinos turísticos de Costa de Marfil
[Tarragona] :
Universitat Rovira i Virgili,
2018
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/525814
cr |||||||||||
AAMMDDs2018 sp ||||fsm||||0|| 0 spa|c
Kouassi, Brice Clément,
autor
1 recurs en línia (231 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social
2018
Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social
Tesis i dissertacions electròniques
Huertas Roig, Assumpció,
supervisor acadèmic
TDX
La present tesi doctoral té com a objecte investigar la comunicació online de les destinacions turístiques de la Costa d'Ivori. L'estudi que es realitza tant a nivell nacional com regional, no pretén investigar l'estratègia de comunicació de les OMDs del país, sinó analitzar com fan servir les plataformes web i social media per comunicar els seus atractius turístics i la seva marca. Mitjançant aplicació de l'Índex de Qualitat Web i de la plantilla d'Anàlisi de la comunicació de la marca a través dels mitjans socials, s'avalua la qualitat de la comunicació de la marca en els llocs web oficials i els perfils de Facebook i Twitter, tant de Côte d’Ivoire Tourisme, OMD nacional, com de Sodertour-Lacs, OMD regional. L'estudi conclou que les marques creades per les OMDs de Costa d'Ivori no tenen valors emocionals, a més de no representar les destinacions sinó a les pròpies OMDs. Conseqüentment, aquestes marques apareixen com una eina de comunicació amb un poder limitat per comunicar de manera efectiva la singularitat de les destinacions. L'estudi conclou també que les OMDs de Costa d'Ivori utilitzen els seus llocs web i els seus perfils de social media principalment per informar, desaprofitant les oportunitats d'interactivitat, diàleg i participació que ofereixen aquests mitjans. Finalment, aquesta tesi constitueix un estudi d'interès per la seva contribució a un millor coneixement de l'estat de la comunicació turística i de la marca de destinació a Costa d'Ivori, així com per la seva aportació pel que fa a un ús més efectiu dels mitjans de comunicació online per part de les destinacions d'aquest país.
r
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier