2024-03-28T13:15:55Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/4547762017-10-31T14:21:22Zcom_10803_311col_10803_330
nam a 5i 4500
temps d'espera
pas prioritari
turisme
tiempos de espera
pase prioritario
turismo
waiting times
priority pass
tourism
Consumer waiting behaviour: Priority passes in tourism services
[Tarragona] :
Universitat Rovira i Virgili,
2017
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/454776
cr |||||||||||
AAMMDDs2017 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c
Hernández Maskivker, Gilda Maria,
autor
1 recurs en línia (245 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Gestió d'Empreses
2015
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Gestió d'Empreses
Tesis i dissertacions electròniques
Ryan, Gerard,
supervisor acadèmic
TDX
A pesar de que hi ha més de trenta anys d'investigació sobre els temps d'espera, poc es coneix sobre aquells que estan disposats a pagar més per evitar les esperes i sobre aquells que no ho estan, en el context dels parcs temàtics. La present tesi doctoral examina els factors interns i externs que influeixen en la decisió de compra del passi exprés en un entorn real. Variables com el dia de visita al parc, el mètode a través del qual van conèixer aquest tipus de passi, el nombre de persones del grup, la cultura, l'actitud cap al passi exprés, l'actitud cap als temps d'espera, l'experiència prèvia comprant aquests passis, les expectatives sobre l'espera, les percepcions sobre l'espera i la motivació de la visita al parc apareixen com a variables significatives que permeten caracteritzar els dos grups: els que estan disposats a adquirir el passi i els que no. D'aquesta manera, no tots els consumidors interpreten de la mateixa manera els temps d'espera i els sistemes per evitar-los, i per tant han de ser tractats diferent. Entendre com els consumidors actuen permet a les empreses repensar els sistemes de prioritat i les estratègies de màrqueting per gestionar l'espera.
r
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier