2024-03-28T15:24:44Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/4547312017-10-30T12:19:21Zcom_10803_311col_10803_329
nam a 5i 4500
gramàtica
didàctica
lingüística
grammar
teaching aproach
language
La gramática en la enseñanza de la lengua española como l2 desde un tratamiento integrado de lenguas y un enfoque basado en tareas en la educación secundaria obligatoria
[Tarragona] :
Universitat Rovira i Virgili,
2017
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/454731
cr |||||||||||
AAMMDDs2017 sp ||||fsm||||0|| 0 spa|c
Tena Subirats, Marta,
autor
1 recurs en línia (539 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Filologies Romàniques
2017
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Filologies Romàniques
Tesis i dissertacions electròniques
Bargalló Escrivà, María,
supervisor acadèmic
TDX
La convivència de la llengua catalana i l’espanyola en els centres de Secundària de Catalunya, tant a les aules com fora d’aquestes, fa necessària la reflexió sobre la metodologia i els recursos que s’usen a les classes per a aconseguir la competència comunicativa en les dos llengües.
En els centres de Secundària de Catalunya, en l’assignatura de Llengua espanyola, el material usat principalment és el llibre de text, el qual, malgrat que, després de les darreres reformes educatives, ha introduït diferents dimensions comunicatives, té com a contingut central la gramàtica treballada des d’una perspectiva estructuralista.
El tractament integrat de llengües i l’enfocament basat en tasques són els pilars bàsics en els quals es fonamenten les unitats didàctiques que s’han experimentat en alumnes des de 2n a 4t d’ESO amb l’objectiu de comprovar si els resultats de l’aprenentatge amb aquesta metodologia són més satisfactoris, tant en l’àmbit acadèmic com en el personal, que els obtinguts amb un mètode més tradicional, com el que predomina en la major part dels llibres de text més usats.
r
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier