2024-03-29T06:08:05Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/4047402018-03-19T15:17:13Zcom_10803_339col_10803_22754
nam a 5i 4500
Brand Equity
Co-creation
Branding
Competitive advantage
Ventaja competitiva
Co-creación
Valor de marca
Avantatge competitiu
Marca
Marketing
CO-CREATION OF BRAND VALUE. The new source for competitive advantage
[Barcelona] :
Universitat Ramon Llull,
2017
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/404740
cr |||||||||||
AAMMDDs2017 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c
Lahoz Marco, Maria del Carmen,
autor
1 recurs en línia (395 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Ramon Llull. FCRIB - Comunicació i Relacions Internacionals
2017
Universitat Ramon Llull. FCRIB - Comunicació i Relacions Internacionals
Tesis i dissertacions electròniques
Rom Rodríguez, Josep,
supervisor acadèmic
TDX
En vista de la novetat i la creixent importància del concepte de cocreació de marca, aquesta tesi pretén desenvolupar un marc de referència que ajudi els professionals del branding a utilitzar la cocreació de marca com a font d’avantatge competitiu per a les seves empreses.
El marc de la creació de marca s’ha construït a partir d’una extensa anàlisi de la literatura existent i cobreix una àmplia gamma de conceptes, entre els quals el valor, l’avantatge competitiu i la marca, des de les perspectives de la teoria de gestió i cultura de consum.
La investigació es basa en enquestes qualitatives a professionals del branding per validar el marc de referència i proporcionar insights sobre com es poden enfrontar les empreses al procés de cocreació del valor de marca.
El valor d’aquesta tesi rau en la descripció holística del procés de cocreació del valor de marca, la creació d’un marc de referència per guiar els professionals en la seva feina diària i la validació d’aquest marc amb una mostra rellevant d’experts en branding.
u71
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier