2024-03-28T14:38:45Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/4027102017-09-14T08:00:46Zcom_10803_378col_10803_22787
nam a 5i 4500
Narrativa infantil
Storytelling
Construcció de marca
Narrativa Infantil
Storytelling
Construcción de marca
Children's narrative
Storytelling
Branded content
El relato como herramienta de contenido de marca. Conceptualización, clasificación y metodología de análisis del storytelling dirigido a niños
[Barcelona] :
Universitat Abat Oliba CEU,
2017
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/402710
cr |||||||||||
AAMMDDs2017 sp ||||fsm||||0|| 0 spa|c
Freire Sánchez, Alfonso,,
autor
1 recurs en línia (382 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
2017
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
Tesis i dissertacions electròniques
Pardo, Rebeca,
supervisor acadèmic
Barrabino García-Manso, Andreu,,
supervisor acadèmic
TDX
La present tesi doctoral estudia i reflexiona sobre el relat i l'storytelling, el seu anàleg en comunicació, dintre del procés estratègic de creació de contingut de marques dirigit al públic infantil. El seu estudi es realitza des d'un doble enfocament: analitzar conceptualment el fenomen, els seus antecedents, la seva evolució, tipologies i formes, així com els mitjans en què es produeix el contacte entre contingut de marca i usuari a través de l'storytelling. El segon enfocament, des d'un prisma més acotat, examina les característiques d'aquest tipus de relats adreçats a infants mitjançant l’estudi de casos en marques com Disney, Hasbro o Lego, principalment. Els objectius principals d'aquest estudi són establir una metodologia d’anàlisis de storytelling en l'àmbit de contingut de marca dirigit al públic infantil, així com determinar quines són les seves característiques principals mitjançant la revisió crítica de la bibliografia especialitzada i l'estudi de casos i proposar una definició actualitzada del concepte en el citat àmbit.
e
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier