2024-03-28T08:53:46Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/3864382023-06-09T08:27:20Zcom_10803_311col_10803_332
nam a 5i 4500
programació d'aula
TPACK
implicació alumnat
programación de aula
implicación alumnado
syllabus planning
students involvement
L'ensenyament de la llengua anglesa a la secundària obligatòria en l'espai educatiu europeu actual (la programació didàctica: tipologies, utilitats i aplicacions)
[Tarragona] :
Universitat Rovira i Virgili,
2016
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/386438
cr |||||||||||
AAMMDDs2016 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
Fortuny Lahoz, Montserrat,
autor
1 recurs en línia (610 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia
2016
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia
Tesis i dissertacions electròniques
González Soto, Ángel Pío,
supervisor acadèmic
TDX
El present treball intenta fer recerca en l'àmbit de la programació didàctica a secundària, primer en un marc teòric per després passar a dissenyar i aplicar una eina de programació que serà una eina no només pels docents sinó per a tots els agents implicats en el fet educatiu. La investigació està dividida en dos parts : una part teòrica on s'analitzen els aspectes i els conceptes de programació des de la bibliografia clàssica i s'aporta noves preguntes i visions sobre la programació que s'intueixen en la part teòrica i que seran respostes un cop feta la part pràctica; i una segona part pràctica on es descriuen 4 apartats on el més important és l'últim ja que descriu l'eina dissenyada, la seva aplicació i s'avaluen els seus resultats. En una tercera part refem el marc teòric, aportem detalls i afegim les conclusions on s'observaran canvis. Es conclou que l'eina presentada és una eina útil per a la millora del procés d'ensenyament-aprenentatge amb el desenvolupament d'una nova cultura comunitària-escolar i la integració TPACK.
Paraules claus: programació didàctica, nova cultura educativa, procés d'ensenyament-aprenentatge, autonomia, co-responsabilitat i control de l'aprenentatge, implicació educativa, models de programació, comunicació, TPACK.
r
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier