2024-03-28T17:29:17Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/3655612017-09-13T09:26:43Zcom_10803_339col_10803_320429
nam a 5i 4500
Marketing
Materialism
Children
A study of the factors that influence materialism in children
[Barcelona] :
Universitat Ramon Llull,
2016
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/365561
cr |||||||||||
AAMMDDs2016 sp ||||fsm||||0|| 0 eng|c
Dávila Blázquez, Juan Francisco,
autor
1 recurs en línia (215 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat Ramon Llull. ESADE ADE - Direcció de Màrqueting, Direcció d'Operacions i Innovació, i Direcció de Sistemes d'Informació
2016
Universitat Ramon Llull. ESADE ADE - Direcció de Màrqueting, Direcció d'Operacions i Innovació, i Direcció de Sistemes d'Informació
Tesis i dissertacions electròniques
Casabayó Bonás, Mònica,
supervisor acadèmic
TDX
Aquesta tesi explora els once factors principals que influeixen en el materialisme dels nens entre 8 i 12 anys a Espanya. Intenta respondre a la pregunta: quins són els components que tenen més impacte en el materialisme infantil? Primer de tot s’identifiquen els factors a la literatura acadèmica i són classificats dins un marc conceptual en tres grups: els Individuals, els Familiars i els Externs. A continuació, s’examina la relació dels factors amb el materialisme infantil usant correlacions i equacions estructurals. Els resultats suggereixen que pels nens espanyols les influències externes són més importants que les familiars. Quatre factors (susceptibilitat a la influència de companys, actitud cap als anuncis, imitació de celebritats mediàtiques i tipus d'escola [religiosa o laica]) són els predictors més forts del materialisme en nens. També es presenta una anàlisi dels efectes d'interacció i una classificació dels nens en clústers segons el seu materialisme. Finalment, la tesi proveeix un full de ruta pels pares, educadors i agències governamentals, així com suggeriments per futures investigacions.
u71
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier