2024-03-28T12:30:38Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/2852992022-12-08T19:33:18Zcom_10803_253col_10803_258
nam a 5i 4500
Desing-based research
Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball
Educational Perspective of Project-Based Learning
Perspectiva Educativa de Proyectos de Trabajo
Aprenentatge realista
Realistic learning
Aprendizaje realista
Pràctica docent
Teaching practice
Práctica docente
Ensenyament innovacions
Educational innovations
Innovaciones educativas
Educació primària
Primary school
Educación primaria
La implementació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball a través de l'aprenentatge realista: un estudi de la transformació de la pràctica docent a l'educació primària
[Girona] :
Universitat de Girona,
2015
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/285299
cr |||||||||||
AAMMDDs2015 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
Vives Parés, Laia,
autor
1 recurs en línia (258 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques
2014
Universitat de Girona. Departament de Didàctiques Específiques
Tesis i dissertacions electròniques
Alsina, Àngel,
supervisor acadèmic
TDX
Aquesta tesi doctoral analitza el procés de transformació de la pràctica docent a través de la implementació de la Perspectiva Educativa dels Projectes de Treball (PEPT). Es realitza un assessorament de durada de dos cursos acadèmics (2011-2012 i 2012-2013) a partir de l’aprenentatge realista; partint de la base que aquest model es eficaç per promoure millores en la pràctica docent dels Mestres. Per dur a terme aquesta recerca s’aplica el mètode Design-Based Research (D-B (R)), on la seva principal finalitat és la transformació de contextos educatius. Els resultats, analitzats des de la incorporació y la relació de les sessions d’assessorament sobre la PEPT a les aules, constaten una transformació progressiva dels Mestres cap a la PEPT, passant per quatre etapes: el temps i l’acceptació del canvi, la posada en pràctica de les experiències, la por de la incertesa del que provocarà el canvi i finalment, les transformacions afavoreixen a l’alumnat.
g
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier