2024-03-28T14:40:25Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/216132017-09-02T15:37:00Zcom_10803_1col_10803_113
nam a 5i 4500
Societat de l'Informació
Formació Professional
Ensenyament d'adults
Sociedad de la Información
Formación Profesional
Enseñanza de adultos
Habilitats básiques en el lloc de treball. L'anàlisi de les necessitats d'aprenentatge en el lloc de treball i de les competències de les persones ocupades com a base per a la millora de la formació laboral
[Barcelona] :
Universitat de Barcelona,
2011
Accés lliure
http://hdl.handle.net/10803/21613
cr |||||||||||
AAMMDDs2011 sp ||||fsm||||0|| 0 cat|c
978-84-694-3577-9
Fisas Ollé, Montserrat,
autor
1 recurs en línia (559 pàgines)
Tesi
Doctorat
Universitat de Barcelona. Departament de Teoria i Història de l'Educació
2004
Universitat de Barcelona. Departament de Teoria i Història de l'Educació
Tesis i dissertacions electròniques
Flecha, Ramón,
supervisor acadèmic
Valls, Rosa,
supervisor acadèmic
TDX
Aquesta tesi fa una anàlisi dels canvis que ha significat l’implantació al nostre entorn de la Societat de l’Informació, en especial a les seves implicacions en el treball i en l’ensenyament, a partir de les teories més imfluents de les ciències socials i educatives, a banda de les teories d’aprenentatge que influeixen, d’alguna manera, en l’ensenyament a l’edat adulta.
També s’estudien els sistemes d’educació, de formació laboral i d’acreditació de les habilitats i les competències, tots ells adreçats a les persones adultes, així com les seves limitacions i les seves possibilitats a travès dels seus models i les seves políticas. La tesi presenta exemples de pràctiques i d’estudis que superen les limitacions dels sistemes actuals, que poden contribuir a la millora de la formació dels adults.
Per últim, la tesi aporta unes orientacions metodològiques per a avançar en la línia de la superació de l’exclusió dels adults amb uns nivells de formació acadèmica baixos, pel que fa a l’anàlisi i avaluació de les seves habilitats i competències, de manera que sigui profitós per a la formación laboral i la millora de les formes d’accés a la Societat de l’Informació.
Finalment, aporta unes orientacions metodològiques per poder superar l’exclusió de les persones adultes amb nivells baixos de formación acad’emica per a l’anàlisi i l’avaluació de les habilitats i les competències de les persones per a l’aprofitament de la formació laboral i la millora de les formes d’accés.
b
ES-BaCBU
cat
rda
ES-BaCBU
text
txt
rdacontent
informàtic
c
rdamedia
recurs en línia
cr
rdacarrier