2024-03-28T21:06:29Zhttps://www.tdx.cat/oai/requestoai:www.tdx.cat:10803/318462017-09-19T06:09:30Zcom_10803_253col_10803_268
2011-06-01T08:17:53Z
urn:hdl:10803/31846
Emocions i publicitat. El lligam emocional entre l'emissor i el receptor de la publicitat
Puig i Borràs, Núria
nuria.puig@udg.edu
true
Echazarreta Soler, Carmen
Guia, Jaume
true
Publicitat
Advertising
Publicidad
Emocions
Emotions
Emociones
Psicologia
Psychology
Psicología
Estètica publicitària
Advertising aesthetics
Estética publicitaria
Estratègia publicitària
Strategic advertising
Aquesta tesi analitza i posa en relació, des d'un punt de vista teòric, la funció del sistema emocional humà y els processos de la comunicació publicitària. I busca en l'estètica i l'art, i més concretament en la pintura, els recursos expressius que permeten establir un lligam emocional amb el receptor de la publicitat.
This theoretical work analyzes and finds the relationship between the human emotional system and the advertising communication process. And search, in aesthetics and art, the expressive resources that allow an emotional link with the advertising receptor.
2011-06-01T08:17:53Z
2011-06-01T08:17:53Z
2011-03-11
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
9788469450963
http://hdl.handle.net/10803/31846
Gi. 765-2011
cat
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
info:eu-repo/semantics/openAccess
Universitat de Girona
TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)