Sobre la capacitat de reconeixement i identificació d’una marca comercial, per mitjà de l’olfacte. Memòria olfactiva. Top ten de marques per la seva capacitat de recordacció olfactiva.

Author

Navalles Villar, Pere

Director

Soler Pujals, Pere

Date of defense

2012-03-06

ISBN

9788449030505

Legal Deposit

B-34065-2012

Pages

339 p.



Department/Institute

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Abstract

Pendent

Keywords

Marqueting; Olfacte; Publicitat

Subjects

30 -Social Sciences theories and methodologies. Sociography. Gender studies

Knowledge Area

Ciències Socials

Documents

pnv1de1.pdf

12.15Mb

 

Rights

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

This item appears in the following Collection(s)