Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/9634

Dificultats en la comprensió dels conceptes de substància química, substància simple i compost. Proposta de millora basada en estratègies d'ensenyament-aprenentatge per investigació orientada.
Domínguez Sales, Mª Consuelo
Furió Mas, Carles
Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials
2004-06-23
V-987-2005
8437008721
30 - Teories i metodologia en les ciències socials. Sociografia. Estudis de gènere
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament
Ciencies químiques
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
dominguez.pdf 2.001 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded