Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/8909

Formación basada en las tecnologías de la información y comunicación: Análisis didáctico del proceso de enseñanza-aprendizaje
Fandos Garrido, Manuel
González Soto, Ángel Pío
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia
2003-12-18
T527-2005
8468924091
didactica
tecnologia educativa
tecnologies de la informació
la comunicació
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
Aportada.pdf 24.79 KB PDF
Bindice.pdf 30.67 KB PDF
Cbibliografia.pdf 47.30 KB PDF
Dmapadeinstrumentos.pdf 5.76 KB PDF
Etesis_1.pdf 5.840 MB PDF
Ftesis_2.pdf 855.5 KB PDF
Gtesis_3.pdf 903.9 KB PDF
Htesis_4.pdf 269.1 KB PDF
Iresgistroentrevista.pdf 7.153 KB PDF
Jentrevistaalumnos.pdf 5.554 KB PDF
Kentrevistaprofesor.pdf 9.086 KB PDF
Lplantilladeobservacion.pdf 7.415 KB PDF
Mcuestionarioinicial.pdf 24.42 KB PDF
Ncuestionariofinal.pdf 63.74 KB PDF
Ncuestionesalumnos.pdf 5.603 KB PDF
Oinformeprofesor.pdf 4.818 KB PDF
Pevaluacion_expertos_1.pdf 31.03 KB PDF
Qevaluacion_expertos_2.pdf 31.27 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded