Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/8905

La enseñanza del inglés. Su proyección en la formación docente. El caso de la carrera de educación mención inglés en la U.L.A. Táchira.
Guerrero Cárdenas, Enrique
yaneth81@cantv.net.ve
González Soto, Ángel Pío
Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia
2002-10-23
T1561-2003
846884764X
deficiencia enseñanza
calidad
reforma
propuesta
00 - Ciència i coneixement. Investigació. Cultura. Humanitats
371 - Organització i gestió de l'educació i de l'ensenyament
378 - Ensenyament superior. Universitats
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
01TesisEnrique.pdf 56.30 KB PDF
02TesisEnrique.pdf 784.3 KB PDF
03TesisEnrique.pdf 273.4 KB PDF
04TesisEnrique.pdf 143.4 KB PDF

Show full item record