Estratégias de Evaluación que utilizan los docentes de la carrera de Educación Básica Integral de la Universidad de los Andes-Táchira.

Author

Blanco Gutiérrez, Óscar Enrique

Director

Jiménez Jiménez, Bonifacio

Jiménez Jiménez, Bonifacio

Date of defense

2003-06-13

ISBN

8468841587

Legal Deposit

T1544-2003



Department/Institute

Universitat Rovira i Virgili. Departament de Pedagogia

Abstract

La presente busca conocer las diversas concepciones de evaluación de los aprendizajes que predominan en las prácticas educacionales que llevan a cabo los docentes de la Carrera de Educación Básica Integral de la Universidad de los Andes- Táchira.<br/><br/>Su Contenido queda organizado en dos partes. La primera parte presenta un marco referencial (Bases teóricas, conceptuales y legales de la evaluación; formación profesional e innovaciones educativas).<br/>La Segunda parte, comprende la parte metodológica (bases de sustentación y análisis cuantitativo y cualitativo de los datos).


This research pretends to know the different perceptions about learning assessment which prevail in the educational activities perfomed by the professors in the Career of Education, "Basica Integral" at the University of Los Andes-Táchira.<br/><br/>Its content is outlined into two parts: The first one shows a referential framework (theory, conceptual and legal approaches of assessment, professional training and educational changes).<br/>The second one refers to the methodological aspect (support approaches and quantitative-qualitative data analysis).

Keywords

estrategias de evaluación; evaluación de los aprendizajes; evaluación formativa

Subjects

00 - Prolegomena. Fundamentals of knowledge and culture. Propaedeutics; 371 - Education and teaching organization and management

Documents

AnexosGenerales.pdf

2.390Mb

AnexosGenerales.pdf

2.390Mb

CorreOBCapitulo08Def.pdf

500.9Kb

CorreOBCapitulo08Def.pdf

500.9Kb

OBCapitulo00Def.pdf

228.0Kb

OBCapitulo00Def.pdf

228.0Kb

OBCapitulo01Def.pdf

175.0Kb

OBCapitulo01Def.pdf

175.0Kb

OBCapitulo02Def.pdf

341.6Kb

OBCapitulo02Def.pdf

341.6Kb

OBCapitulo03Def.pdf

156.4Kb

OBCapitulo03Def.pdf

156.4Kb

OBCapitulo04Def.pdf

203.4Kb

OBCapitulo04Def.pdf

203.4Kb

OBCapitulo05Def.pdf

213.2Kb

OBCapitulo05Def.pdf

213.2Kb

OBCapitulo06Def.pdf

211.1Kb

OBCapitulo06Def.pdf

211.1Kb

OBCapitulo07Def.pdf

273.0Kb

OBCapitulo07Def.pdf

273.0Kb

OBCapitulo08Def.pdf

500.8Kb

OBCapitulo08Def.pdf

500.8Kb

OBCapitulo09Def.pdf

420.8Kb

OBCapitulo09Def.pdf

420.8Kb

OBCapitulo10Def.pdf

209.3Kb

OBCapitulo10Def.pdf

209.3Kb

OBCapitulo11Def.pdf

308.4Kb

OBCapitulo11Def.pdf

308.4Kb

OBCapitulo12Def.pdf

143.8Kb

OBCapitulo12Def.pdf

143.8Kb

OBCapitulo13Def.pdf

87.11Kb

OBCapitulo13Def.pdf

87.11Kb

OBCapitulo14Def.pdf

81.15Kb

OBCapitulo14Def.pdf

81.15Kb

OBCapitulo15Def.pdf

172.8Kb

OBCapitulo15Def.pdf

172.8Kb

PruebaspreviasAnaFact.pdf

83.43Kb

PruebaspreviasAnaFact.pdf

83.43Kb

resumen.tif

32.46Kb

resumen.tif

32.46Kb

 

Rights

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

This item appears in the following Collection(s)