Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/84099

L’italiano per studenti universitari e allievi delle EOI ispanofoni: un test sull’apprendimento di alcuni atti comunicativi con il metodo dei DCT.
Maggi, Silvio
Torrens Guerrini, Rosa Maria
Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Romànica
2012-07-19
B. 27346-2012
Lingüística aplicada
Aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres
Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lenguas Extranjeras
Content and Language Integrated Learning
Pragmàtica contrastiva
Pragmática contrastiva
81 - Lingüística i llengües
Ciències Humanes i Socials
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
568 p.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
SILVIO_MAGGI_TESI.pdf 2.014 MB PDF

Show full item record