Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/7583

Incidència d'una acció pedagògica dirigida a l'autoregulació. Dos estudis de cas a l'aula d'iniciació a l'aprenentatge de la interpretació consecutiva
Arumí Ribas, Marta
marta.arumi@upf.edu
Esteve Ruescas, Olga
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Filologia
2006-03-24
B.26601-2006
8468991171
learner diary
ethnography
self-regulation
metacognitive guide
metacognition
sociocultural theory
learner autonomy
socioconstructivism
consecutive interpreting
anàlisis del discurso
instrumentos de mediación
mediación
aprender a aprender
investigación ecológica
etnografía
estudio de caso
diario del aprendiz
pauta metacognitiva
autorregulación
metacognición
teoría sociocultural
socioconstructivismo
autonomía del aprendiz
interpretación consecutiva
anàlisi del discurs
mediació
instruments de mediació
aprendre a aprendre
estudi de cas
recerca ecològica
case study
etnografia
diari de l´aprenent
pauta metacognitiva
autoregulació
metacognició
teoria sociocultural
socioconstructivisme
autonomia de l´aprenent
interpretació consecutiva
ecological research
learning to learn
mediation
mediation tools
discourse analysis
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
80 - Qüestions generals de la lingüística i la literatura. Filologia
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
tma1de3.pdf 10.18 MB PDF
tma2de3.pdf 31.36 MB PDF
tma3de3.pdf 18.09 MB PDF

Show full item record