Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/7583

Incidència d'una acció pedagògica dirigida a l'autoregulació. Dos estudis de cas a l'aula d'iniciació a l'aprenentatge de la interpretació consecutiva
Arumí Ribas, Marta
marta.arumi@upf.edu
Esteve Ruescas, Olga
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Filologia
2006-03-24
B.26601-2006
8468991171
learner diary
ethnography
self-regulation
metacognitive guide
metacognition
sociocultural theory
learner autonomy
socioconstructivism
consecutive interpreting
anàlisis del discurso
instrumentos de mediación
mediación
aprender a aprender
investigación ecológica
etnografía
estudio de caso
diario del aprendiz
pauta metacognitiva
autorregulación
metacognición
teoría sociocultural
socioconstructivismo
autonomía del aprendiz
interpretación consecutiva
anàlisi del discurs
mediació
instruments de mediació
aprendre a aprendre
estudi de cas
recerca ecològica
case study
etnografia
diari de l´aprenent
pauta metacognitiva
autoregulació
metacognició
teoria sociocultural
socioconstructivisme
autonomia de l´aprenent
interpretació consecutiva
ecological research
learning to learn
mediation
mediation tools
discourse analysis
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
80 - Qüestions generals de la lingüística i la literatura. Filologia
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
tma1de3.pdf 10.18 MB PDF
tma2de3.pdf 31.36 MB PDF
tma3de3.pdf 18.09 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded