Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/7527

Els relats de la natura: el mirall publicitari
Salvador Peris, Pau
psalvador26@hotmail.com
Ruiz Collantes, Xavier
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Periodisme i Comunicació Audiovisual
2008-06-13
B.9569-2009
9788469217269
sociology
fotography
consumer
nature
advertising
sociologia
fotografia
consumidor
naturaleza
publicidad
sociologia
fotografia
consumidor
natura
publicitat
316 - Sociologia. Comunicació
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
tpsp.pdf 23.41 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded