Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/7303

Publicidad comercial y libertad de expresión
Rubí i Puig, Antoni
antoni.rubi-puig@upf.edu
Salvador Coderch, Pablo
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Dret
2008-02-08
B.32678-2008
9788469217030
Fundamental Rights
Legal Interpretation
Market Regulation
Market for Ideas
Commercial Speech
Freedom of Expression
principio de proporcionalidad
derechos fundamentales
interpretación jurídica
regulación del mercado
mercado de las ideas
publicidad comercial
libertad de expresión
principi de proporcionalitat
interpretació jurídica
drets fonamentals
mercat de les idees
regulació del mercat
llibertat d'expressió
publicitat comercial
Principle of Proportionality
339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting
349 - Branques especialitzades del dret. Matèries legals vàries
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
tarp.pdf 3.302 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded