Use this identifier to quote or link this thesis: http://hdl.handle.net/10803/7266

Lo irónico-sublime como recurso retórico en el cine de no-ficción de Werner Herzog. El caso The Withe Diamond, Grizzly Man y The Wild Blue Yonder
Alcalá Anguiano, Fabiola
fabiola.alcala@upf.edu
Català Domènech, Josep M.
Pujadas Capdevila, Eva
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació
2010-01-15
B.6709-2010
9788469304570
prova
confession ecstasy
landscape
absence
image
ecstatic truth
hermeneutics
Romanticism
irony
sublime
non-fiction
new german cinema
documentary
Werner Herzog
ausencia
paisaje
confesión éxtasis
imagen
verdad extática
transdisiplinaridad
hermenéutica
Romanticismo
sublime
nuevo cine alemán
ironía
no-ficción
documental
Werner Herzog
77 - Fotografia. Cinematografia
ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.
         
DIDL MARC MARC_CCUC METS OAI_DC ORE QDC RDF

Full text files in this thesis

Files Size Format
taf.pdf.pdf 2.485 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Funded