Proceso de resolución de problemas aritméticos en el alumnado sordo: aspectos diferenciales respecto al oyente

Author

Serrano Pau, Carrasumada

Director

Silvestre, Núria

Date of defense

1995-12-19

ISBN

788469120798

Legal Deposit

B-16347-2008



Department/Institute

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació

Keywords

Necesidades educativas especiales; Alumnado sordo; Problemas aritméticos

Subjects

159.9 - Psychology

Knowledge Area

Ciències de la Salut

Documents

csp1de2.pdf

9.253Mb

csp2de2.pdf

5.205Mb

 

Rights

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

This item appears in the following Collection(s)