Un modelo dinámico de toma de decisiones para sistemas de inteligencia artificial en videojuegos adaptado al estilo del jugador
Inicia la sessió
Inici
|
Què és?
|
Preguntes més freqüents (FAQ)
|
Contacte
Castellano
English
Pàgina inicial del TDX
/
Tesis de universidades españolas a través del protocolo OAI-PMH
/
Universidad de Oviedo
/
Visualitza el document
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Un modelo dinámico de toma de decisiones para sistemas de inteligencia artificial en videojuegos adaptado al estilo del jugador
Ocio Barriales, Sergio
Per accedir al/s document/s amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç:
http://hdl.handle.net/10651/12950
Direcció/Departament/Institut:
López Brugos, José Antonio
;
Jenner, Chris
;
Informática, Departamento de
Drets:
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
CC Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada 4.0 Internacional
Compartir:
Mostra el registre complet del document
Aquesta tesi apareix a les col·leccions següents
Universidad de Oviedo
[3.419]
Cerca
Tot TDX
Aquest Departament
Consulta
Tot TDX
Per universitats i departaments
Per data de defensa
Per autors/directors
Per títols
Per matèries
Aquest Departament
Per títols
Estadístiques
Per tesi
Per departament
Per universitat
De tot TDX
Altres portals de tesis
Tesis europees (DART)
Tesis mundials
Novetats