Sistemas de medición de la audiencia de radio en España

Autor/a

Blanch Nieto, Margarita

Director/a

Balsebre, Armand

Fecha de defensa

1994-01-23

ISBN

9788469202005

Depósito Legal

B-25534-2009



Departamento/Instituto

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Palabras clave

Audiència Mesurament

Materias

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Área de conocimiento

Ciències Socials

Documentos

TMBN1de6.pdf

8.845Mb

TMBN2de6.pdf

5.086Mb

TMBN3de6.pdf

8.212Mb

TMBN4de6.pdf

2.342Mb

TMBN5de6.pdf

5.458Mb

TMBN6de6.pdf

6.168Mb

 

Derechos

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)