El uso de la voz en la publicidad audiovisual dirigida a los niños y su eficacia persuasiva

Autor/a

Montoya Vilar, Norminanda

Director/a

Rodríguez Bravo, Ángel

Fecha de defensa

1999-09-13

ISBN

9788469137505

Depósito Legal

B-26971-2008



Departamento/Instituto

Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat

Palabras clave

Veu en la publicitat; Veu; Publicitat i infants

Materias

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Área de conocimiento

Ciències Socials

Documentos

nmv01de12.pdf

9.541Mb

nmv02de12.pdf

9.483Mb

nmv03de12.pdf

9.653Mb

nmv04de12.pdf

8.987Mb

nmv05de12.pdf

9.558Mb

nmv06de12.pdf

9.661Mb

nmv07de12.pdf

9.745Mb

nmv08de12.pdf

9.470Mb

nmv09de12.pdf

9.134Mb

nmv10de12.pdf

9.898Mb

nmv11de12.pdf

9.394Mb

nmv12de12.pdf

8.228Mb

 

Derechos

ADVERTIMENT. L'accés als continguts d'aquesta tesi doctoral i la seva utilització ha de respectar els drets de la persona autora. Pot ser utilitzada per a consulta o estudi personal, així com en activitats o materials d'investigació i docència en els termes establerts a l'art. 32 del Text Refós de la Llei de Propietat Intel·lectual (RDL 1/1996). Per altres utilitzacions es requereix l'autorització prèvia i expressa de la persona autora. En qualsevol cas, en la utilització dels seus continguts caldrà indicar de forma clara el nom i cognoms de la persona autora i el títol de la tesi doctoral. No s'autoritza la seva reproducció o altres formes d'explotació efectuades amb finalitats de lucre ni la seva comunicació pública des d'un lloc aliè al servei TDX. Tampoc s'autoritza la presentació del seu contingut en una finestra o marc aliè a TDX (framing). Aquesta reserva de drets afecta tant als continguts de la tesi com als seus resums i índexs.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)