Now showing items 19-38 of 107

    La dramatisation de Renoir au regard d’une réception littéraire, esthétique et phénoménologique 

    Mitjans Puebla, Marta (Date of defense: 2021-02-05)

    Aquest treball pretén estudiar la figura de Renoir com a personatge literari i iconogràfic. No es dediquen punts a la professió de Renoir com a escultor: aquest estudi se centra en la recepció estètica, caràcter literari ...

    Economia i territori. L'Euroregió de l'Arc Mediterrani. EURAM 

    Casas i Onteniente, Joan B. (Date of defense: 2009-04-16)

    La justificació de l'Euroregió de l'Arc Mediterrani com a regió econòmica, a partir de les variables habitualment utilitzades en l'economia i la necessitat d'aplicar-hi politiques pensades per la seva realitat. Descripció ...

    Eficacia de la estrategia de comunicación de la marca en Facebook Evaluación de cinco marcas españolas: Cola-Cao, Desigual, Estrella Damm, Tous y TMB 

    Sans Serrano, Alexandra (Date of defense: 2022-04-01)

    Els resultats derivats de la presència d’una empresa a xarxes socials els estableixen principalment les mètriques de marketing, mètriques que donen uns resultats que poden aparèixer en memòries anuals, però que no poden ...

    Eficiència de les universitats públiques espanyoles. Una anàlisi quantitativa 

    Vilalta Ferrer, Montserrat (Date of defense: 2008-04-25)

    L'estudi inclou una anàlisi d'eficiència de les universitats del sistema públic espanyol usant la tècnica no paramètrica d'anàlisi de fronteres coneguda com a Data Envelopment Analysis (DEA). Mitjançant una tria d'inputs ...

    El Concepte d'economia del bé comú 

    Guinjoan, Pere, (Date of defense: 2017-07-05)

    Aquest treball exposa el contingut central de la filosofia moral i política de sant Tomàs d’Aquino, segons la interpretació que en fa John Finnis, per extreure’n un conjunt de set criteris (els “criteris Aquino-Finnis”), ...

    El concepto de municipio turístico : implicaciones financieras y de desarrollo económico 

    Cervera Itarte, Diego, (Date of defense: 2017-09-22)

    El sector turístic ha anat evolucionant al llarg dels últims anys prenent una importància creixent en l'economia catalana. Segons l'Organització Mundial del Turisme les expectatives de creixement econòmic a mig i llarg ...

    El gerencialisme en la gestió de serveis públics. La realitat del model gerencial al consorcis públics locals de Catalunya 

    Sales Pardo, Xavier (Date of defense: 2004-07-07)

    La tesis analitza l'expansió cap el sector públic de les formes de gestió de sector privat d'organització d'empreses i té com a hipòtesi central que l'expansió del model gerencial -introduït al món local per la Llei ...

    El impacto de las cadenas globales de valor en la economía española (1995-2009) 

    Bonilla Quijada, Rocío (Date of defense: 2015-06-22)

    El creixent pes de les xarxes globals de producció té profundes implicacions en l'anàlisi i la interpretació dels fluxos comercials internacionals, el posicionament competitiu dels països i la distribució internacional de ...

    El impacto de las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en las relaciones laborales : interactuación y conflicto 

    Ruz Lobo, Juan Manuel, (Date of defense: 2017-06-23)

    La present Tesi Doctoral investiga sobre les Tecnologies de la Informació i Comunicació (TIC) com a factor nou que obliga a repensar les tradicionals variables espaitemporals en les relacions laborals. En el cas d'un entorn ...

    El medio ambiente en relación con los conflictos armados : aproximación a una nueva regulación 

    Sánchez Díaz, Ana María, (Date of defense: 2017-07-03)

    Resulta intranscendent, des de qualsevol punt de vista, afirmar avui que la guerra és essencialment destructora. La història de la humanitat ens ofereix exemples dels efectes que els conflictes armats tenen sobre l'ésser ...

    El Museu Diocesà de Lleida. La seva formació i la legitimitat del seu patrimoni artístic 

    Berlabé Jové, Carmen (Date of defense: 2009-11-27)

    La tesi presenta la gènesi, formació, trajectòria i vicissituds del Museu Diocesà de Lleida a través de la figura del seu fundador, el que fou bisbe de Lleida Josep Meseguer i Costa (1890-1905) i dels seus successors en ...

    El predominio de la levedad en la comunicación posmoderna 

    García Lavernia, Joaquín, (Date of defense: 2015-06-26)

    Treball sobre l´evolució de la comunicació en el context de l´actual posmodernitat, la qual serveix com a base principal d´aquesta investigació. S´exposen aquells aspectes que han fet possible la transformació de la ...

    El relato como herramienta de contenido de marca. Conceptualización, clasificación y metodología de análisis del storytelling dirigido a niños 

    Freire Sánchez, Alfonso, (Date of defense: 2017-04-04)

    La present tesi doctoral estudia i reflexiona sobre el relat i l'storytelling, el seu anàleg en comunicació, dintre del procés estratègic de creació de contingut de marques dirigit al públic infantil. El seu estudi es ...

    El sistema de seguridad pública en la Constitución Española de 1978 

    Gil Márquez, Tomás (Date of defense: 2004-09-08)

    El contenido de la presente tesis doctoral es abordar el análisis del sistema de seguridad pública contenido en la Constitución española de 1.978 El desarrollo que el mismo ha experimentado sobre el actual estado de las ...

    El uso de la literatura en el Integral Language Teaching Method 

    Lacarte Rodríguez, Agustina (Date of defense: 2016-07-22)

    El presente trabajo intenta cubrir una carencia existente en el ámbito de los estudios académicos acerca del potencial de la literatura en lengua inglesa para la formación lingüística, cultural y ética del alumno no nativo. ...

    Els continguts digitals a les petites i mitjanes empreses. Estratègia i continguts als projectes social media 

    Feliu i Roe, Lluís, (Date of defense: 2017-07-08)

    Aquest estudi pretén establir les directrius bàsiques d’un pla de social media marketing per a les petites i mitjanes empreses. S’ha observat l’evolució de diferents empreses i s’ha estudiat bibliografia sobre el màrqueting ...

    Els factors d'elecció d'universitat: el cas de la demanda a Catalunya 

    Del Olmo Arriaga, Josep Lluís (Date of defense: 2009-04-30)

    Les investigacions realitzades a Catalunya sobre les opcions institucionals han estat fins ara força escasses. Amb l'objecte de conèixer els factors d'elecció, s'ha realitzat una investigació quantitativa centrada en ...

    The emotional intelligence of the manager change management 

    Navarrete Sanz, Pedro V., (Date of defense: 2017-09-06)

    La gestió del canvi és una de les àrees de coneixement que ha tingut un desenvolupament més important en el món de la gestió de les organitzacions en les últimes tres dècades. A mesura que s'accelera el canvi en l'entorn ...

    ESG Audit: modelo de ráting para la ESG. Parametrización de la relación de la empresa con su entorno 

    Martí i Masana, Guillem (Date of defense: 2016-07-08)

    Aquest estudi proposa un model de ràting per valorar la relació de les empreses amb el seu entorn de manera objectiva, contrastable, quantificable i comparable. lnspirat en els models utilitzats per les agencies de ...

    Estudio de las prácticas de alisamiento de resultados. Perfil de la empresa alisadora. 

    París Paricio, Jessica (Date of defense: 2016-04-18)

    La comptabilitat es una eina molt utilitzada como ajuda per a la presa de decisions. Es per això que amb freqüència els directius decideixen adaptar-la a les seves necessitats mostrant més una imatge desitjada i no tant ...