Aproximació a les competències digitals musicals i la seva didàctica als estudis de grau de mestre en educació primària. Estudi de casos múltiple en la menció d'educació musical de les universitats catalanes 

    Miralpeix Bosch, Antoni (Date of defense: 2014-07-21)

    La tecnologia digital ha revolucionat pràcticament tots els àmbits de la vida humana, permetent l’accés i l’exploració de nous coneixements i comportant, com tot canvi profund, millores, problemes, dificultats, oportunitats. ...

    Aproximación teórico-empírica a la figura del director de cuentas como gestor de la comunicación de marcas en agencias de publicidad de Barcelona 

    Botey López, Jordi (Date of defense: 2009-12-18)

    La figura professional del director de comptes en publicitat ha estat molt poc tractada a nivell acadèmic i són escasses les monografies sobre el tema. Aquesta tesi aborda aquest rol professional des de la perspectiva de ...

    La ciutat emergent: de l'urbanisme a la ciutat hiperrealitzada 

    Sánchez Torrents, Jordi (Date of defense: 2012-12-21)

    Aquesta tesi presenta un proposta teòrica per analitzar la ciutat i la seva transformació; d'una ciutat planificada, continguda en els seus murs, de pedra i de maó, lligada al temps i a l'espai a una ...

    Democràcia i Comunicació: per una regulació al servei de l'interès públic 

    Carbonell Abelló, Josep Maria (Date of defense: 2010-12-09)

    La Societat de la Informació és una realitat cada vegada més important en les societats desenvolupades i, juntament amb la Globalització, estan transformant de manera radical les nostres societats. En aquest context, els ...

    El meu videojoc, la nostra narració. Els relats de la identitat 

    Anyó Sayol, Lluís (Date of defense: 2011-10-28)

    En el marc ampli de les teories audiovisuals, aquesta tesi doctoral aborda les relacions entre identitat, narració i videojocs des de la perspectiva de l'antropologia cultural, de les teories narratològiques en cinema i ...

    Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas 

    Curto Gordo, Víctor (Date of defense: 2013-12-13)

    A aquesta tesi es pretén definir la publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, a partir de les seves aproximacions publicitàries, propagandístiques i de la legislació específica. Per ...

    Funcions, estètica i tipologies de la música i el silenci en els espots electorals. Estructures narratives de la música i el silenci en els vídeos electorals 

    Torras Segura, Daniel (Date of defense: 2010-07-21)

    Aquesta investigació crea un protocol per analitzar la relació entre la música, el silenci i les imatges en els espots electorals. El protocol es constitueix amb la compilació del mètode de Josep Lluís i Falcó, una síntesi ...

    Guerra i persuasió. La justificació de l’acció militar en la retòrica presidencial nord-americana: de Vietnam a Afganistan 

    Franch Puig, Pere (Date of defense: 2013-06-05)

    El tema d'aquesta tesi és l'ús del discurs polític coma eina per influir en l'opinió pública, en concret la retòrica presidencial de guerra nord-americana i els recursos argumentatius que els presidents utilitzen en els ...

    La influencia de Rafael Roldós Viñolas en el nacimiento y desarrollo de la actividad publicitaria en España: su obra y su legado (1857-1957) 

    Serra Folch, Carolina (Date of defense: 2015-06-15)

    L’objecte d’estudi d’aquesta investigació és l’anàlisi de la figura de Rafael Roldós Viñolas, de la seva obra i del seu llegat. Al llarg d’aquestes pàgines no només es revelen noves dades del qui és considerat el primer ...

    ¿Interés público o interés del público?. Periodismo, mercado y democracia en la era de la analítica web 

    Justel Vazquez, Santiago Javier (Date of defense: 2015-05-08)

    La presència en els diaris online de quadres o seccions que fan referència a “El més vist”, “El més comentat” o “El més compartit” van ser el germen d'aquesta tesi doctoral allà a mitjans de l’any 2009. Era una mostra de ...

    Jim Jarmusch desde la postmodernidad. Las teorías posmodernas como fuente de análisis de las películas de Jim Jarmusch 

    Martínez Torres, Raúl (Date of defense: 2015-06-29)

    Aquest treball de tesi doctoral analitza la cinematografia del realitzador nord-americà Jim Jarmusch des de la perspectiva de les teories postmodernes. A través de diferents paràmetres que examinen la presència d'elements ...

    La dona fatal en el cinema espanyol, 1939-1951 

    Canals Botines, Mireia (Date of defense: 2009-06-18)

    La Tesi doctoral "La dona fatal en el cinema espanyol, 1939-1951" és un estudi detallat del personatge cinematogràfic de la dona fatal. L'objectiu és demostrar l'existència de la dona fatal en el cinema dels anys quaranta, ...

    La polivalència periodística a les agències de notícies: Un estudi comparatiu entre els perfils professionals de l'ACN, EFE i Europa Press 

    Sánchez Marín, Guillem (Date of defense: 2015-04-09)

    La present investigació estudia la polivalència periodística de l’Agència Catalana de Notícies (ACN) i la compara amb els perfils professionals especialitzats de les delegacions catalanes d’EFE i Europa Press (EP). ...

    Marketing con causa. Precedentes, origen y desarrollo en España. Elaboración de un modelo procedimental de desarrollo de programas de marketing con causa entre las organizaciones no lucrativas y la comunidad empresarial 

    Sorribas Morales, Carolina (Date of defense: 2010-02-15)

    En aquest treball de recerca es realitza una aproximació transversal a les característiques de l'entorn en el que s'ha desenvolupat el màrqueting amb causa (MCC), englobant aspectes com l'evolució del sector no lucratiu a ...

    Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria 

    Sivera Bello, Silvia (Date of defense: 2014-07-10)

    L'objectiu principal d'aquesta tesi doctoral és detectar si existeixen claus creatives comunes en els vídeos publicitaris virals que constitueixin un detonant per al seu contagi entre els usuaris de les xarxes socials ...

    Móviles de guerrilla. Procesos de autocomunicación, Lenguaje audiovisual en medios móviles y su aplicabilidad didáctica en pedagogías alternativas. Estudio de caso en el Colegio Colombo Francés de Medellín - Colombia 

    Velásquez García, Germán (Date of defense: 2012-09-28)

    El desenvolupament de la comunicació mòbil a partir de l'aparició de la telefonia cel • lular, s'ha configurat el desenvolupament d'un nou mitjà de comunicació, al que podem anomenar provisionalment, mitjà mòbil. La ...

    ¿Una pantalla que educa? La pedagogía de los medios de comunicación en la ESO 

    Ballano Macías, Sonia (Date of defense: 2012-07-13)

    Aquesta tesi doctoral constitueix un esforç per dur a terme una aproximació crítica a la relació que s’estableix entre educació, mitjans de comunicació i societat amb l’objectiu de proposar algunes concrecions per a la ...

    El pensamiento estratégico. Una perspectiva interdisciplinar de la mente del planificador de cuentas publicitario 

    Muñoz Sánchez, Omar (Date of defense: 2013-10-24)

    En molts departaments de planificació de comptes de les agencies de publicitat es poden trobar professionals de disciplines com la sociologia, la psicologia, l'antropologia, l'administració de negocis, la comunicació, ...

    Periodistes contra polítics? Els mèdia contemporanis com a adversaris de la política: història i causes d'un conflicte entre poders. Cinc casos a Catalunya (2003-2006) 

    Sintes Olivella, Marçal (Date of defense: 2010-10-26)

    La tesi doctoral Periodistes contra polítics? Els mitjans contemporanis com adversaris de la política: història i causes d'un conflicte entre poders. Cinc casos a Catalunya (2003-2006) estudia la relació entre el poder ...

    Publicidad y memoria, una nueva visión desde las neurociencias 

    Serrano Abad, Nuria (Date of defense: 2013-07-18)

    Aquesta tesi ofereix un enfocament interdisciplinari que aporta una nova perspectiva sobre la influència de la memòria en el context publicitari basada en les neurociències. D'una banda, i per mitjà d'una revisió de la ...