Aceptación social del mobiliario urbano como servicio público y soporte publicitario. Antecedentes, evolución e integración de las distintas concesiones municipales de 1986 a 2005 en Barcelona 

    Jornet Jovés, Lluís (Date of defense: 2007-12-21)

    Aquesta investigació té per objectiu estudiar la acceptació social del mobiliari urbà (marquesines d'autobusos, mupis, columnes publicitàries, cabines telefòniques i quioscs de venda de premsa) amb publicitat instal·lada ...

    Anàlisi i avaluació de l'exposició a les aflatoxines i a l'ocratoxina A, a partir de compost 

    Cuadrench Tripiana, Anna (Date of defense: 2014-07-15)

    En la present Tesi doctoral s’ha valorat el contingut fúngic d’un total de 18 mostres de compost: 7 procedents de la planta de compostatge de Manresa, 6 de la de Blanes, dues procedents de residu sòlid urbà processat a la ...

    Aproximació a les competències digitals musicals i la seva didàctica als estudis de grau de mestre en educació primària. Estudi de casos múltiple en la menció d'educació musical de les universitats catalanes 

    Miralpeix Bosch, Antoni (Date of defense: 2014-07-21)

    La tecnologia digital ha revolucionat pràcticament tots els àmbits de la vida humana, permetent l’accés i l’exploració de nous coneixements i comportant, com tot canvi profund, millores, problemes, dificultats, oportunitats. ...

    Aproximación teórico-empírica a la figura del director de cuentas como gestor de la comunicación de marcas en agencias de publicidad de Barcelona 

    Botey López, Jordi (Date of defense: 2009-12-18)

    La figura professional del director de comptes en publicitat ha estat molt poc tractada a nivell acadèmic i són escasses les monografies sobre el tema. Aquesta tesi aborda aquest rol professional des de la perspectiva de ...

    La batalla de la persuasió durant la Guerra Civil. El cas del Comissariat de Propaganda de la Generalitat de Catalunya (1936-1939) 

    Boquera Diago, Ester (Date of defense: 2015-07-16)

    Aquesta investigació se centra en l’estudi del Comissariat de Propaganda, l’òrgan oficial de persuasió que la Generalitat de Catalunya va crear amb l’esclat de la Guerra Civil (1936-1939). L’objectiu de la tesi és, d’una ...

    Citizens and online media participation. Attitudes and motivations towards participatory journalism and other online practices in London and Barcelona 

    Suau Martínez, Jaume (Date of defense: 2015-04-08)

    Aquesta investigació es centra en el tema de la participació en línia des del punt de vista dels ciutadans, abarcant com a tema principal d’estudi les opcions de participació incloses en les pàgines web dels mitjans de ...

    La ciutat emergent: de l'urbanisme a la ciutat hiperrealitzada 

    Sánchez Torrents, Jordi (Date of defense: 2012-12-21)

    Aquesta tesi presenta un proposta teòrica per analitzar la ciutat i la seva transformació; d'una ciutat planificada, continguda en els seus murs, de pedra i de maó, lligada al temps i a l'espai a una ...

    La comunicació al servei dels grups de música. Estratègia en màrqueting i aplicació de la comunicació en el pop i el rock en llengua catalana 

    Colom Valls, Irene (Date of defense: 2012-06-21)

    La recerca en ciències socials desplega un ampli ventall d’aplicacions sectorials per a les quals el màrqueting i, en concret, la comunicació, es posen en pràctica a una multiplicitat de camps. La present investigació se ...

    Constructing The Social Personality in Organizations: Essentials of Managing the Social Commitment According to the Parameters Reached by the Study "Excellence in Public Relations and Communication Management” 

    Ordeix Rigo, Enric (Date of defense: 2014-01-24)

    L'objectiu de l'autor és descobrir i descriure nous enllaços, perspectives i enfocaments en el tema de la personalitat de l'organització, la relació que té amb les relacions públiques i el nou rol que juga en la construcció ...

    El debate epistemológico en el periodismo informativo. Realidad y verdad en la información 

    Capilla García, Juan Pablo (Date of defense: 2015-03-19)

    Esta tesis doctoral analiza la dimensión gnoseológica del periodismo informativo, es decir, su capacidad de generar conocimiento sobre la realidad, para lo cual aplica al periodismo la reflexión epistemológica de la filosofía ...

    Democràcia i Comunicació: per una regulació al servei de l'interès públic 

    Carbonell Abelló, Josep Maria (Date of defense: 2010-12-09)

    La Societat de la Informació és una realitat cada vegada més important en les societats desenvolupades i, juntament amb la Globalització, estan transformant de manera radical les nostres societats. En aquest context, els ...

    El análisis de la calidad de las relaciones en el ámbito de las Relaciones Públicas. Aplicación de un modelo global de auditoría de Relaciones Públicas a la sociedad municipal 22@ del Ayuntamiento de Barcelona 

    Cuenca Fontbona, Joan (Date of defense: 2011-03-30)

    La tesi “L’anàlisi de la qualitat de les relacions en l’àmbit de les Relacions Públiques. Aplicació d’un model global d’auditoria de Relacions Públiques a la societat municipal 22@ de l’Ajuntament de Barcelona” se centra, ...

    El branding made in Spain: la marca España en la internacionalización de las marcas de calzado y moda 

    Leca Cedolín, Sylviane Ángeles (Date of defense: 2015-07-20)

    Les marques globals són essencials en el posicionament internacional d’un país i contribueixen a alinear la percepció d’un territori amb la seva realitat econòmica i industrial. Per això és necessari que l’origen país de ...

    El cinema com a espai intercultural. La influència asiàtica en el cinema d'Occident: contextos, conceptes i casos 

    Codó Martínez, Jordi (Date of defense: 2013-02-05)

    En un món social cada cop més nodrit per les interconnexions culturals, el cinema - expressió artística que és filla inequívoca del seu temps- es conforma des dels seus inicis a través de la integració i la interacció ...

    El eterno retorno del no-muerto como arquetipo fílmico: Una aproximación a la figura del zombi en la cultura popular contemporánea 

    Del Olmo Ramon, Alex (Date of defense: 2013-05-31)

    Aquest estudi investiga la figura del mort vivent –zombi- des de una perspectiva interdisciplinar per tal de descubrir les causes del renaixement al que s’ha vist sotmès el subgènere a partir del atemptat terroriste produït ...

    El meu videojoc, la nostra narració. Els relats de la identitat 

    Anyó Sayol, Lluís (Date of defense: 2011-10-28)

    En el marc ampli de les teories audiovisuals, aquesta tesi doctoral aborda les relacions entre identitat, narració i videojocs des de la perspectiva de l'antropologia cultural, de les teories narratològiques en cinema i ...

    Emotional and Social Competencies: Developing and measuring emotional and social comptetencies in higher education 

    Canboy, Basak (Date of defense: 2014-07-08)

    Des que Salovey i Mayer van introduir el nom d’intel•ligència emocional (IE) i Goleman en va popularitzar el concepte als anys noranta, no ha deixat d’augmentar la recerca en els camps de la psicologia, l’educació i el ...

    Escenarios de la publicidad institucional. Definición, contextualización, historia y operativa de la publicidad de las administraciones públicas 

    Curto Gordo, Víctor (Date of defense: 2013-12-13)

    A aquesta tesi es pretén definir la publicitat institucional, entesa com la pròpia de les administracions públiques, a partir de les seves aproximacions publicitàries, propagandístiques i de la legislació específica. Per ...

    Estructura y políticas públicas ante los nuevos retos de la distribución y consumo digital de contenido audiovisual. Los proyectos de Vídeo bajo Demanda de cine filmin y Universciné como estudio de caso 

    Clares Gavilán, Judith (Date of defense: 2014-07-08)

    A través de l'estudi de cas dels projectes de vídeo a la carta (VOD) de cinema filmin (ES) i UniversCiné (FR), aquesta investigació es proposa observar i analitzar d'una banda, de quina manera la digitalització està ...

    La ficción sobre el Holocausto: silencio, límites de representación y popularización en la novela Everything is Illuminated de Jonathan Safran Foer 

    Munté Ramos, Rosa Áurea (Date of defense: 2012-04-20)

    La pregunta sobre com s’ha de representar l’Holocaust és i ha estat una qüestió problemàtica i essencial en els Estudis de l’Holocaust. Certs acadèmics i intel•lectuals han negat la possibilitat de representació de l’horror ...