Now showing items 34-50 of 50

    Les relacions de conflicte entre CDC i UDC a la premsa de Barcelona. Deu anys a la vida de CiU (1996-2006) 

    Blasco Martí, Emilio José (Date of defense: 2010-12-01)

    La tesi estudia els conflictes entre Convergència Democràtica de Catalunya i Unió Democràtica de Catalunya. Des de la teoria del conflicte i utilitzant la metodologia de l'anàlisi de contingut, s'hi analitzen els articles ...

    Marketing con causa. Precedentes, origen y desarrollo en España. Elaboración de un modelo procedimental de desarrollo de programas de marketing con causa entre las organizaciones no lucrativas y la comunidad empresarial 

    Sorribas Morales, Carolina (Date of defense: 2010-02-15)

    En aquest treball de recerca es realitza una aproximació transversal a les característiques de l'entorn en el que s'ha desenvolupat el màrqueting amb causa (MCC), englobant aspectes com l'evolució del sector no lucratiu a ...

    Marketing viral: claves creativas de la viralidad publicitaria 

    Sivera Bello, Silvia (Date of defense: 2014-07-10)

    L'objectiu principal d'aquesta tesi doctoral és detectar si existeixen claus creatives comunes en els vídeos publicitaris virals que constitueixin un detonant per al seu contagi entre els usuaris de les xarxes socials ...

    Medida del equilibrio estático en corredores de maratón mediante baropodometría optométrica 

    Montañola Vidal, Agustín (Date of defense: 2014-07-18)

    Plantejament: L’estudi de les pressions plantars i del comportament del centre de pressions (COP), del cos i dels peus, permet valorar a través dels desplaçaments del mateix en els eixos mig-lateral i antero-posterior ...

    Móviles de guerrilla. Procesos de autocomunicación, Lenguaje audiovisual en medios móviles y su aplicabilidad didáctica en pedagogías alternativas. Estudio de caso en el Colegio Colombo Francés de Medellín - Colombia 

    Velásquez García, Germán (Date of defense: 2012-09-28)

    El desenvolupament de la comunicació mòbil a partir de l'aparició de la telefonia cel • lular, s'ha configurat el desenvolupament d'un nou mitjà de comunicació, al que podem anomenar provisionalment, mitjà mòbil. La ...

    Orígenes de la Publicidad moderna (1800-1925). La aparición de la dirección y la gestión de cuentas como función profesional en las agencias de publicidad modernas 

    Solanas García, Isabel (Date of defense: 2011-07-21)

    El present treball de recerca té el propòsit de mostrar els orígens de la funció de direcció i gestió de comptes, una especialitat professional característica de les agències de publicitat modernes, que tenen els seus ...

    ¿Una pantalla que educa? La pedagogía de los medios de comunicación en la ESO 

    Ballano Macías, Sonia (Date of defense: 2012-07-13)

    Aquesta tesi doctoral constitueix un esforç per dur a terme una aproximació crítica a la relació que s’estableix entre educació, mitjans de comunicació i societat amb l’objectiu de proposar algunes concrecions per a la ...

    El pensamiento estratégico. Una perspectiva interdisciplinar de la mente del planificador de cuentas publicitario 

    Muñoz Sánchez, Omar (Date of defense: 2013-10-24)

    En molts departaments de planificació de comptes de les agencies de publicitat es poden trobar professionals de disciplines com la sociologia, la psicologia, l'antropologia, l'administració de negocis, la comunicació, ...

    Periodismo inmersivo: Fundamentos para una forma periodística basada en la interfaz y la acción 

    Domínguez Martín, Eva Maria (Date of defense: 2013-03-13)

    L'impacte de tecnologies com la realitat virtual juntament amb la influència narrativa dels videojocs han afavorit el que anomenem una retòrica immersiva, una forma de relatar amb recursos visuals i interactius per tal ...

    Periodistes contra polítics? Els mèdia contemporanis com a adversaris de la política: història i causes d'un conflicte entre poders. Cinc casos a Catalunya (2003-2006) 

    Sintes Olivella, Marçal (Date of defense: 2010-10-26)

    La tesi doctoral Periodistes contra polítics? Els mitjans contemporanis com adversaris de la política: història i causes d'un conflicte entre poders. Cinc casos a Catalunya (2003-2006) estudia la relació entre el poder ...

    Publicidad y memoria, una nueva visión desde las neurociencias 

    Serrano Abad, Nuria (Date of defense: 2013-07-18)

    Aquesta tesi ofereix un enfocament interdisciplinari que aporta una nova perspectiva sobre la influència de la memòria en el context publicitari basada en les neurociències. D'una banda, i per mitjà d'una revisió de la ...

    Representació mediàtica i percepció social de la violència en la ficció. Estudi de cas: la interpretació dels infants de la violència en la ficció televisiva infantil 

    Aran Ramspott, Sue (Date of defense: 2008-07-10)

    La tesi s'interroga sobre els processos d'influència a què estan sotmeses les persones, en concret es centra en la interacció entre la presència de violència en la programació televisiva infantil i les aportacions ...

    Revisionisme històric i negacionisme. La persecució política de la llengua catalana (1874-2011) 

    Yeste Piquer, Elena (Date of defense: 2011-06-27)

    Aquesta tesi doctoral documenta els actors principals i secundaris del fenomen del revisionisme històric i del negacionisme en relació a la història de la persecució política de la llengua catalana i analitza els arguments ...

    Segueix-nos a Facebook! La participació dels consumidors a les comunitats de marca virtuals 

    Martorell Castellano, Cristina (Date of defense: 2013-07-12)

    L’objectiu general d’aquesta recerca és aprofundir en la naturalesa i les característiques de les comunitats de marca virtuals gestionades per organitzacions. Degut a la complexitat d’aquest fenomen, la revisió de la ...

    Tebeo, cómic y novela gráfica: La influencia de la novela gráfica en la industria del cómic en España 

    Gómez Salamanca, Daniel (Date of defense: 2013-06-21)

    La novel•la gràfica s’acostuma a presentar com la principal aposta de la indústria del còmic per aconseguir la legitimació cultural del mitjà. Aquesta tesi analitza el llenguatge del còmic, afirmant la seva legitimitat ...

    Tractament de la Pau a la premsa escrita. Mediació i accions a favor de la pau davant dels conflictes a través de l’anàlisi de notícies internacionals a La Vanguardia, El País i Avui des del setembre de 2008 al setembre de 2009 

    Sendra Mestre, Maria Assumpta (Date of defense: 2012-02-01)

    L'objectiu principal de la tesi és la descripció del tractament del concepte de pau a la premsa escrita, a partir de 360 notícies seleccionades de la secció internacional de tres diaris: LA VANGUARDIA, EL PAÍS i AVUI. Cada ...

    Els treballadors i els col·laboradors de les emissores de ràdio locals i comarcals de Catalunya. Definició i funcions de les figures professionals 

    Solà Saña, Sergi Lluís (Date of defense: 2012-06-19)

    La tesi doctoral es proposa conèixer quines són les feines i responsabilitats que exerceixen els treballadors i col•laboradors de les ràdios de proximitat catalanes, a més de les relacions que s’estableixen entre ells. Es ...