An investigation into consumers’ relationship with their consumption activities 

    Hawkins, Matthew Allen (Date of defense: 2015-05-22)

    Retaliatory behaviors are consumer actions taken to damage a brand for its actions. Prior research has discovered that the more deeply a consumer embeds a brand’s identity into their identity the more strongly they retaliate ...

    La Capacitación Como Instrumento de Marketing Para la Generación de Valor en las Empresas Industriales en el Perú 

    Merzthal Toranzo, Jorge Baltazar (Date of defense: 2014-03-07)

    Aquesta recerca recull proves empíriques del mercat peruà que indiquen que la capacitació pot esdevenir un instrumento estratègic per a les relacions entre empreses. Tanmateix, quan se’n va estudiar la literatura rellevant, ...

    Consistencia del spread de los costos de capitales sobre los costos de la deuda: una teoría del costo de capital para empresas que no cotizan y para empresas de mercados emergentes 

    Bravo Orellana, Sergio Rafael (Date of defense: 2012-11-05)

    La teoria financera s’ha centrat a desenvolupar el suport conceptual per a la determinació del cost de capital de les empreses que cotitzen en borsa. Si bé se n’ha fet un gran desenvolupament, fins ara no s’ha conformat ...

    Efecto mediador de la innovación organizacional en la relación entre el entorno y el desempeño organizacional en Empresas de servicios 

    Ostos Mariño, Jhony Lionel (Date of defense: 2011-07-06)

    Diversos escrits consideren l’entorn com un element important en l’obtenció d’un acompliment organitzatiu superior i, en aquesta relació, hi inclouen la innovació organitzativa com una variable mediadora. Alguns autors ...

    Extending sustainable practices along the supply chain 

    Sancha Fernández, Cristina (Date of defense: 2015-06-09)

    Aquesta Tesi Doctoral es centra en la gestió de la sostenibilitat a la cadena de subministrament, donant importància a l'extensió de pràctiques sostenibles a proveïdors a través de l'ús de pràctiques de desenvolupament de ...

    El Éxito de la Gestión de Proyectos. Un nuevo enfoque entre lo tradicional y lo dinámico 

    Saenz Arteaga, Arturo Rodolfo (Date of defense: 2013-06-03)

    En aquest treball es busca desenvolupar i provar un nou model de recerca en la Gestió de Projectes per tal de conèixer en profunditat el Èxit de la Gestió de Projectes però sota un marc conceptual d'estudi que consideri ...

    Factores que condicionan la elección de una carrera universitaria por parte de los alumnos de último año de secundaria en Chile 

    León Núñez, Miguel Luis (Date of defense: 2010-09-06)

    L'educació superior de qualitat és una contribució indispensable per al desenvolupament de les nacions, especialment en els nostres temps, que estem inserits en una societat del coneixement. Avui dia, no hi ha cap dubte ...

    Firm Sustained Growth 

    Kazeminia, Ali (Date of defense: 2015-07-20)

    Aquesta tesi respon a la pregunta de “Com les empreses creixen de forma sostenible en contexts dinàmics”, una de les qüestions fonamentals de la literatura d’estratègia. La tesi està formada per tres estudis que aborden ...

    Influencia de la Complejidad de Tareas y Redes Sociales en el Intercambio de Conocimiento (IC) 

    Bresani Torres, Aldo Eduardo (Date of defense: 2012-12-17)

    Aquest treball de recerca se centra en un dels processos més rellevants de les persones: l’intercanvi de coneixements (IC). El coneixement pot ser explícit o tàcit. L’explícit es pot codificar, estructurar i emmagatzemar ...

    Inside the Philanthropic Venture Capital Investment Model: An exploratory comparative Study 

    Scalata, Maria Rosa Giovanna (Date of defense: 2010-09-13)

    Aquesta tesi doctoral és el primer estudio exploratori sobre el procés d'inversió dels inversors de capital risc filantròpic en empreses socials. El model, des del punt de vista del finançador, uneix els principis del model ...

    La Aplicación del Valor de Vida del Cliente en la Gestión de la Relación con el Distribuidor en Empresas de Consumo Masivo de Productos Empaquetados de Lima, Perú. Un Estudio de Casos Múltiple 

    Wakabayashi Muroya, José Luis (Date of defense: 2011-01-21)

    La gestió de la relació amb el client (CRM) és el procés en què es creen relacions amb els clients i altres actors al llarg de les seves vides. Així, a la base d'aquest procés hi ha el concepte de CLV, conegut com el valor ...

    LA CONDUCTA DE COMPRA PIRATA. Un análisis exploratorio en el mercado de la música en Perú 

    Matos Reyes, Rosa Nancy (Date of defense: 2008-01-21)

    La pirateria és un problema derivat de la violació dels drets de la propietat intel·lectual; el coneixement es desenvolupa en aquest segle a un ritme frenètic i s'esbandeix amb una gran velocitat gràcies a la ret de rets; ...

    La influencia de los sistemas estratégicos de medición de desempeño sobre las decisiones empresariales 

    Pérez de la Puente, Hugo Oswaldo (Date of defense: 2011-01-27)

    Els processos de presa de decisions directives i de gestió i mesurament de l'acompliment són centrals en la gestió estratègica. El procés de gestió estratègica és de caràcter dinàmic, continu i sistèmic. No obstant això, ...

    La rendibilitat de les estacions catalanes d'esquí alpí 

    Massons Rabassa, Joan (Date of defense: 2007-05-30)

    La tesi pretén demostrar que hi ha dos models diferents d'abordar la possibilitat d'invertir en estacions d'esquí alpí.<br/><br/>El primer d'aquests dos models és de resultat deficitari perquè no respecta el principi de ...

    La Sostenibilidad de la Mejora Continua de Procesos en la Administración Pública. Un estudio en los Ayuntamientos españoles 

    Suárez Barraza, Manuel Francisco (Date of defense: 2008-05-14)

    L'Administració pública i els governs locals no han estat exempts dels canvis que ha experimentat l'entorn global dels negocis (Farazmand, 1999). De fet, a finals de la dècada dels vuitanta i principis de la dels noranta ...

    Opening up innovation in services: absorptive capacity in radical and incremental service innovation 

    Dröge, Henning (Date of defense: 2011-01-14)

    En els darrers anys, nombroses organitzacions han començat a obrir-se a enfocaments més orientats a l'exterior i a la innovació oberta, mogudes per la incertesa creixent i un dinamisme més gran, que en caracteritzen l'entorn ...

    La Orientación al Mercado Internacional de las Empresas Peruanas: Los Factores que la Desarrollan y sus Componentes de Medición 

    Montoya Ramírez, Rafael Ricardo (Date of defense: 2012-09-25)

    Les empreses de països com el Perú, que fa poc que creuen les fronteres per iniciar processos d’internacionalització, han de començar a conèixer i a valorar els factors que en determinen l’orientació al mercat internacional, ...

    Structural Credit Risk Models: Estimation and Applications 

    Lovreta, Lidija (Date of defense: 2010-05-26)

    El risc de crèdit s'associa a l'eventual incompliment de les obligacions de pagament per part dels creditors. En aquest cas, l'interès principal de les institucions financeres és mesurar i gestionar amb precisió aquest ...

    Técnicas de Sistemas Automáticos de Soporte Vectorial en la Réplica del Rating Crediticio 

    Campos Espinoza, Ricardo Álex (Date of defense: 2012-07-10)

    La correcta qualificació de risc de crèdit d'un emissor és un factor crític en l’economia actual. Aquest és un punt d’acord entre professionals i acadèmics. Actualment, des dels mitjans de comunicació s’han difós sovint ...

    The Adventures of Fama & French in Europe 

    Hanhardt, Andreas (Date of defense: 2010-05-31)

    L'objectiu d'aquesta tesi és triple. En primer lloc, contribuïm a aprofundir l'anàlisi de la capacitat del model dels tres factors de Fama i French (1993) per valorar els actius financers a Europa. En segon lloc, estudiem ...