Now showing items 21-26 of 26
Merzthal Toranzo, Jorge Baltazar (Date of defense: 2014-03-07)
Aquesta recerca recull proves empíriques del mercat peruà que indiquen que la capacitació pot esdevenir un instrumento estratègic per a les relacions entre empreses. Tanmateix, quan se’n va estudiar la literatura rellevant, ...
Ilipinar, Gürsel (Date of defense: 2014-10-03)
Over the last decade, innovation through design has gained significant attention from the business world, policymakers, and academia. This “new state of mind” has emerged to respond to the changing needs of the society and ...
Saleem, Fathima Zahara (Date of defense: 2014-10-29)
En la recerca sobre el consum dels llocs personals a les xarxes socials, com Facebook, YouTube i Instagram, han predominat els projectes basats en la identitat en què les persones utilitzen l’espai online per crear i ...
Hawkins, Matthew Allen (Date of defense: 2015-05-22)
Retaliatory behaviors are consumer actions taken to damage a brand for its actions. Prior research has discovered that the more deeply a consumer embeds a brand’s identity into their identity the more strongly they retaliate ...
Sancha Fernández, Cristina (Date of defense: 2015-06-09)
Aquesta Tesi Doctoral es centra en la gestió de la sostenibilitat a la cadena de subministrament, donant importància a l'extensió de pràctiques sostenibles a proveïdors a través de l'ús de pràctiques de desenvolupament de ...
Kazeminia, Ali (Date of defense: 2015-07-20)
Aquesta tesi respon a la pregunta de “Com les empreses creixen de forma sostenible en contexts dinàmics”, una de les qüestions fonamentals de la literatura d’estratègia. La tesi està formada per tres estudis que aborden ...