Now showing items 21-26 of 26

    La Capacitación Como Instrumento de Marketing Para la Generación de Valor en las Empresas Industriales en el Perú 

    Merzthal Toranzo, Jorge Baltazar (Date of defense: 2014-03-07)

    Aquesta recerca recull proves empíriques del mercat peruà que indiquen que la capacitació pot esdevenir un instrumento estratègic per a les relacions entre empreses. Tanmateix, quan se’n va estudiar la literatura rellevant, ...

    The great age of design: from design thinking to mental midwifery and to design's impact on brands 

    Ilipinar, Gürsel (Date of defense: 2014-10-03)

    Over the last decade, innovation through design has gained significant attention from the business world, policymakers, and academia. This “new state of mind” has emerged to respond to the changing needs of the society and ...

    The symbiotic relationship of social media content creation and consumption: a mood management and selective exposure theory perspective 

    Saleem, Fathima Zahara (Date of defense: 2014-10-29)

    En la recerca sobre el consum dels llocs personals a les xarxes socials, com Facebook, YouTube i Instagram, han predominat els projectes basats en la identitat en què les persones utilitzen l’espai online per crear i ...

    An investigation into consumers’ relationship with their consumption activities 

    Hawkins, Matthew Allen (Date of defense: 2015-05-22)

    Retaliatory behaviors are consumer actions taken to damage a brand for its actions. Prior research has discovered that the more deeply a consumer embeds a brand’s identity into their identity the more strongly they retaliate ...

    Extending sustainable practices along the supply chain 

    Sancha Fernández, Cristina (Date of defense: 2015-06-09)

    Aquesta Tesi Doctoral es centra en la gestió de la sostenibilitat a la cadena de subministrament, donant importància a l'extensió de pràctiques sostenibles a proveïdors a través de l'ús de pràctiques de desenvolupament de ...

    Firm Sustained Growth 

    Kazeminia, Ali (Date of defense: 2015-07-20)

    Aquesta tesi respon a la pregunta de “Com les empreses creixen de forma sostenible en contexts dinàmics”, una de les qüestions fonamentals de la literatura d’estratègia. La tesi està formada per tres estudis que aborden ...