Estadístiques

Estadístiques

Descàrregues i consultes totals

Descàrregues Consultes
Departament de Didàctica de les Ciències Socials 345.778 418.830

Països amb més consultes totals

 
Consultes
United States 84.899
Spain 80.901
China 48.124
Germany 37.114
Venezuela 30.752
Mexico 29.077
Chile 15.881
France 14.056
Peru 13.793
Colombia 10.273

Les 25 tesis més consultades enguany

Consultes
Formación del profesorado de Historia en Chile. La formación inicial y permanente de los educadores de la V región en el marco de la reforma educacional, La 4.893
Enseñanza de la historia en la escuela básica venezolana. Visión del profesorado, La 1.031
Estudio analítico descriptivo de los centros de interpretación patrimonial en España 569
Actividades educativas y didáctica del patrimonio en las ciudades españolas. Análisis, estado de la cuestión y valoración para una propuesta de modelización 524
Eficiencia didáctica en el aprendizaje de la Historia en 1º de ESO mediante nuevas tecnologías básicas, La 480
Les fonts primàries a l'ensenyament. Les relacions entre el món escolar i l'arxiu. Visió general de Catalunya. El cas de Sant Feliu de Guíxols 461
Interpretación del patrimonio urbano. Una propuesta didáctica para un contexto histórico mediante las aplicaciones de telefonía móvil 384
Estudio exploratorio sobre la interpretación didáctica del arte en el museo a través de tecnologías móviles 376
Representación del tiempo histórico en los libros de texto de Primero y Segundo de la Enseñanza Secundaria Obligatoria, La 283
Análisis de la Mediación Humana en espacios museísticos: la figura del Guía Turístico en el contexto de la ciudad de Barcelona 219
Metodologies d'ensenyament i aprenentatge i factors de percepció de l'art en l'educació primària. 189
Documentos para una imagen literaria de Barcelona. (Década de 1833 a 1843) 183
La construcción del discurso histórico en estudiantes de ESO: El aula como laboratorio 182
Anàlisi dels espais de presentació arqueològics de l'Edat dels Metalls 160
Projecte d'intervenció didàctica sobre conjunts històrico-monumentals: creació d'una iconografia comprensiva. Exemplificació del castell templer i hospitaler. 158
Els manuscrits il·luminats i els llibres il·lustrats com a eina didàctica per l'ensenyament de les ciències socials. Proposta de modelització per la difusió del patrimoni medieval jueu català 146
La función educativa de la imagen en el área de Ciencias Sociales de Educación Primaria. Un estudio exploratorio en torno al currículo escolar, los libros de texto y la concepción del alumnado del Grado de Maestro de Educación Primaria 134
Historia que se aprende en la escuela básica venezolana: Percepción y conocimientos del alumnado, La 133
Espais de presentació de la indumentària com a recurs didàctic: Problemàtica i estat de la qüestió 133
El patrimoni religiòs medieval: anàlisi, problemàtica i disseny d'estratègies didàctiques als immobles de les diòcesis catalanes 130
Avaluació de correcció objectiva com a eina de millora de l'aprenentatge de la Història a Primer d'ESO, L' 128
Factor didàctic en els centres d'interpretació virtual. El cas d'Atapuerca, El 110
Análisis de actividades en libros de texto de historia, geografía y ciencias sociales de educación básica en Chile 110
Les proves de correcció objectiva i l’aprenentatge de la Història de l’Art al Batxillerat 103
Medi local com a escala d'anàlisi de les Ciencies Socials. Educació Secundaria, El 97

Les 25 tesis més consultades

Consultes
Formación del profesorado de Historia en Chile. La formación inicial y permanente de los educadores de la V región en el marco de la reforma educacional, La 91.007
Les fonts primàries a l'ensenyament. Les relacions entre el món escolar i l'arxiu. Visió general de Catalunya. El cas de Sant Feliu de Guíxols 29.995
Projecte d'intervenció didàctica sobre conjunts històrico-monumentals: creació d'una iconografia comprensiva. Exemplificació del castell templer i hospitaler. 24.085
Enseñanza de la historia en la escuela básica venezolana. Visión del profesorado, La 22.717
Medi local com a escala d'anàlisi de les Ciencies Socials. Educació Secundaria, El 20.853
Historia que se aprende en la escuela básica venezolana: Percepción y conocimientos del alumnado, La 19.416
Documentos para una imagen literaria de Barcelona. (Década de 1833 a 1843) 18.892
Anàlisi dels espais de presentació arqueològics de l'Edat dels Metalls 17.854
Estudio analítico descriptivo de los centros de interpretación patrimonial en España 17.584
Representación del tiempo histórico en los libros de texto de Primero y Segundo de la Enseñanza Secundaria Obligatoria, La 16.871
Avaluació de correcció objectiva com a eina de millora de l'aprenentatge de la Història a Primer d'ESO, L' 16.611
Actividades educativas y didáctica del patrimonio en las ciudades españolas. Análisis, estado de la cuestión y valoración para una propuesta de modelización 15.979
Metodologies d'ensenyament i aprenentatge i factors de percepció de l'art en l'educació primària. 15.695
Modelització i simulació aplicades a la recerca i interpretació de camps de batalla 12.950
Factor didàctic en els centres d'interpretació virtual. El cas d'Atapuerca, El 12.446
Eficiencia didáctica en el aprendizaje de la Historia en 1º de ESO mediante nuevas tecnologías básicas, La 10.931
Utilització de la realitat virtual a l'aula per a comprendre l'arquitectura, La 8.657
Les proves de correcció objectiva i l’aprenentatge de la Història de l’Art al Batxillerat 6.446
Estudio exploratorio sobre la interpretación didáctica del arte en el museo a través de tecnologías móviles 5.840
Imatge visual en la didàctica de les Ciències Socials. Tractament didàctic de la imatge en els cicles mitjà i superior de l'Educació Primària, La 5.632
L'aprenentatge de la història a través del mètode de descobriment i el seu impacte en l'ensenyament secundari 5.276
Espais de presentació de la indumentària com a recurs didàctic: Problemàtica i estat de la qüestió 4.620
Didàctica del patrimoni. Camps de batalla a la Tercera Guerra Carlina 4.617
El Patrimoni Arquitectònic, una font per a l’ensenyament de la Història i les Ciències Socials. El pensament i la pràctica docent dels professors 4.203
Análisis de la Mediación Humana en espacios museísticos: la figura del Guía Turístico en el contexto de la ciudad de Barcelona 3.755

Notes
1. Es defineix una consulta a una tesi com un accés a la seva fitxa, o bé com la descàrrega del text complet quan aquesta no és a través de la seva pròpia fitxa.
2. Els accessos automàtics de robots, tant aquells que consulten el fitxer robots.txt com d'altres detectats per nosaltres, no es comptabilitzen com a consultes. També s'exclouen els accessos realitzats des d'adreces del CSUC.
3. Per determinar les consultes per país s'usen les llibreries GeoIP.